افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

عذرخواهی نماینده طالبان از مردم ایران

  • کد خبر : 369634
عذرخواهی نماینده طالبان از مردم ایران

نماینده طالبان حاضر در افتتاحیه سی و هشتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که در حین اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی به پا ننشست، با ارائه توضیحاتی از ملت ایران عذرخواهی کرد. به گزارش ایسنا، مولوی عزیز الرحمن منصور نماینده طالبان حاضر در افتتاحیه سی و هشتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در هنگام پخش […]

نماینده طالبان حاضر در افتتاحیه سی و هشتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که در حین اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی به پا ننشست، با ارائه توضیحاتی از ملت ایران عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، مولوی عزیز الرحمن منصور نماینده طالبان حاضر در افتتاحیه سی و هشتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در هنگام پخش سرود ملی جمهوری اسلامی از جای خود برنخاست که واکنش های بسیاری را در فضای مجازی به همراه داشت. رسانه ها

در پی این واکنش ها نماینده طالبان در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری قرم از برگزاری کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی استقبال کرد و با عذرخواهی از این رویداد اظهار داشت: این کنفرانس در هم افزایی و اتحاد مسلمانان جهان موثر است. جهان.”

نماینده طالبان از اتحاد مسلمانان ابراز خوشحالی کرد و ثمره وحدت را حل مشکلات مسلمانان جهان دانست.

نماینده طالبان با اشاره به رویدادی که در مراسم افتتاحیه کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی رخ داد، خاطرنشان کرد: در افغانستان معمول است وقتی سرود ملی پخش می‌شود، همه می‌نشینند و ما در این مراسم به رسم و سنت خود عمل می‌کنیم.

مولوی عزیز الرحمن با ابراز ارادت به جمهوری اسلامی ایران، خواستار ارتباط، هماهنگی و دوستی بیشتر با کشورهای اسلامی به ویژه با کشور همسایه جمهوری اسلامی ایران است که یکی از اولویت‌های سازمان ملل است. امارت اسلامی افغانستان.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.