افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

عذرخواهی فدراسیون فوتبال از مردم و جامعه فوتبال – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 198499
عذرخواهی فدراسیون فوتبال از مردم و جامعه فوتبال – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، پس از حذف تیم فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا، فدراسیون فوتبال ایران پیامی را خطاب به مردم، مسئولان، پیشکسوتان و رسانه ها منتشر کرد. پیام فدراسیون فوتبال ایران به این شرح است: با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم نزول کلام وحی بر پیامبر اکرم […]

به گزارش خبرنگار مهر، پس از حذف تیم فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا، فدراسیون فوتبال ایران پیامی را خطاب به مردم، مسئولان، پیشکسوتان و رسانه ها منتشر کرد.

پیام فدراسیون فوتبال ایران به این شرح است:

با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم نزول کلام وحی بر پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) در شبی که بخت و اقبال با وجود به کارگیری همه تلاش و غیرت تیم ملی را همراهی نکرد. از بچه های ملت ایران در تیم ملی کاری که باید می شد نشد. به همین دلیل از هواداران وفادار تیم ملی و مردم ایران بابت نرسیدن به فصل پایانی این مسابقات عذرخواهی می کنیم. .

آنچه برای همیشه در خاطره این مسابقات می ماند تصویری زیبا از همدلی و رفاقت مردم ایران با تیم ملی بود. تصویری که بی شک در حافظه تاریخی ما جاودانه خواهد ماند.
اکنون که رقابت های جام ملت های آسیا در قطر برای تیم ایران به پایان رسیده است، تلاش جدیدی را برای غلبه بر نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت آغاز می کند و در دیدارهای پیش رو با قدرتی مضاعف خود را نشان می دهد.
در این زمینه جایگاهی برای ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، ریاست محترم شورای اسلامی، ریاست محترم قوه قضائیه، فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده محترم نیروی انتظامی کشور، به وزیر محترم ورزش و جوانان و تمامی مدیران و مسئولان این وزارتخانه که از پیام ها و حمایت های مستمر آنها که باعث دلگرمی اعضای تیم ملی شد تشکر می کنیم.
از زحمات اصحاب رسانه، خبرنگاران، خبرنگاران و عکاسان پرتلاشی که اخبار تیم ملی را به بهترین نحو پوشش دادند و نقش مهمی در این اتحاد بی نظیر داشتند، قدردانی می کنیم.

همچنین درود می فرستیم به پیشکسوتان ارزشمند فوتبال کشور که در این مسابقات تلاش وصف ناپذیری برای حمایت از تیم کشور انجام دادند.

در پایان از تک تک افراد محترم بابت حمایت ها و دعای خیری که برای فرزندان خود داشتند تشکر می کنیم.

ما همچنان به وعده خود عمل می کنیم. تا آخر عمر ایران.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=198499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.