افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

عذرخواهی تاج بابت قهرمانی پرسپولیس! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 325516
عذرخواهی تاج بابت قهرمانی پرسپولیس! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

رئیس فدراسیون فوتبال در چارچوب نشست سالانه هیات مدیره فوتبال استان آذربایجان شرقی از باشگاه استقلال عذرخواهی کرد. مهدی تاج در جلسه سالانه هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی در پاسخ به گلایه یکی از خبرنگاران مبنی بر از دست دادن قهرمانی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در چهاردهمین دوره لیگ برتر به دلیل خطای علیرضا فغانی […]

رئیس فدراسیون فوتبال در چارچوب نشست سالانه هیات مدیره فوتبال استان آذربایجان شرقی از باشگاه استقلال عذرخواهی کرد.

مهدی تاج در جلسه سالانه هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی در پاسخ به گلایه یکی از خبرنگاران مبنی بر از دست دادن قهرمانی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در چهاردهمین دوره لیگ برتر به دلیل خطای علیرضا فغانی اظهار داشت: امروز رسماً اعلام کردیم. عذرخواهی کرد یادم هست اشتباه داور بود و سعید مظفری زاده (مدیرعامل تراکتور) باید قضاوت می کرد! این داور است که اشتباه می کند نه رئیس فدراسیون.

وی افزود: در هفته آخر فصل گذشته بحث داوری مطرح شد و در بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان یک گل به ثمر رسید که 10 داور گفتند آفساید است و 10 داور گفتند آفساید نیست و ما آن را انجام داد. نمی دانم آفساید بود یا نه، اما بعد گفتند آفساید است. اگر این اتفاق نمی افتاد، قهرمان تغییر می کرد. باید از استقلال هم بابت این اشتباه عذرخواهی کنیم. ما باید سیستم داوری ویدیویی VAR را بیاوریم.

این در حالی است که رئیس فدراسیون فوتبال از اشتباهات متعدد داوری در دربی رفت و برگشت پرسپولیس و استقلال که بازیکنی از این تیم اخراج نشد و دو پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد، عذرخواهی نکرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)