افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

عدم تعادل برق تهران هزار مگاوات است

  • کد خبر : 408337
عدم تعادل برق تهران هزار مگاوات است

به گزارش بازار، فرهاد سخنی مدیرعامل برق منطقه ای تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه در حاشیه نمایشگاه برق گفت: برق منطقه ای تهران متولی زیرساخت ها است و تلاش می کنیم شرایطی را برای پایداری شبکه برق ایجاد کنیم. وی ادامه داد: امیدواریم مصرف کنندگان در بخش های مختلف مصرف بهینه را اتخاذ […]

به گزارش بازار، فرهاد سخنی مدیرعامل برق منطقه ای تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه در حاشیه نمایشگاه برق گفت: برق منطقه ای تهران متولی زیرساخت ها است و تلاش می کنیم شرایطی را برای پایداری شبکه برق ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم مصرف کنندگان در بخش های مختلف مصرف بهینه را اتخاذ کنند.

وی ادامه داد: برق منطقه ای تهران زیرساخت های اصلی این استان را تامین می کند که 20 درصد برق کشور را تامین می کند. سال گذشته بیشترین ظرفیت توسعه را در کشور داشتیم و امسال برنامه نصب خازن داریم که اقدامی منحصر به فرد است.

سوکانی خاطرنشان کرد: چند سالی است که بخش خصوصی توانسته وارد صنعت برق شود اما با توجه به اقتصاد برق و نرخ هایی که ارائه می دهند جذابیتی ندارد.

مهر در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر عدم تعادل برق در تهران خاطرنشان کرد: عدم تعادل برق تهران بین 700 تا 1000 مگاوات است.

وی افزود: صنایع در حال همکاری هستند، امسال یک درصد انرژی بیشتری دریافت کردند و بازار نارضایتی خود را نشان می دهد، اما اگر به تولید نگاه کنیم مشخص است که افزایش داشته است و به لطف همکاری که صنایع با ما داشتند، برق تحویلی نیز برای آنها افزایش یافت.

سوخانی یادآور شد: زمانی که در شرایط درگیری قرار می گیریم از همه مشترکین انتظار می رود که همکاری لازم را داشته باشند زیرا درگیری موضوع امروز و دیروز نیست. علاوه بر این، یکی از مشکلات اصلی ما مربوط به ارزهای دیجیتال است.

به گفته وی برق بخشی از زندگی شده است و به همین دلیل به دنبال همراهی مردم با مصرف کافی است.

وی ادامه داد: منطقه تهران خود یک محدوده شهری پیچیده است و امسال 2500 مگاوات افزایش ظرفیت داریم که 2000 مگاوات آن مربوط به تهران است. همچنین در تلاش هستیم تا پست برق را از 230 ولت به 400 کیلو ولت ارتقا دهیم تا پایداری برق افزایش یابد. شبکه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408337

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.