افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

عدم تعادل الکتریکی به 10000 مگاوات کاهش یافت

  • کد خبر : 287176
عدم تعادل الکتریکی به 10000 مگاوات کاهش یافت

به گزارش بازار، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به رشد بیش از 8 درصدی مصرف برق در پی گرم شدن هوا در روزهای اخیر، خاطرنشان کرد: این میزان رشد بالایی است و پیش بینی می شود برق پایدار برای آن تامین شود. کلیه مشترکین با مشارکت مردمی وی راه اندازی کمپین «انرژی» را با هدف […]

به گزارش بازار، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به رشد بیش از 8 درصدی مصرف برق در پی گرم شدن هوا در روزهای اخیر، خاطرنشان کرد: این میزان رشد بالایی است و پیش بینی می شود برق پایدار برای آن تامین شود. کلیه مشترکین با مشارکت مردمی

وی راه اندازی کمپین «انرژی» را با هدف مشارکت شهروندان و بهینه سازی مصرف برق برشمرد و تصریح کرد: اگر مشترکان صنعت برق امسال 10 درصد از مصرف خود را مدیریت کنند، از جوایز ارزنده ای همچون «خودرو» و چندین جایزه دیگر برخوردار خواهند شد. جوایز نفیس

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به همکاری خوب مردم با صنعت برق در دو سال اخیر خاطرنشان کرد: 40 درصد مشترکان از پاداش پس انداز بهره مند شدند و قبض برق یک سوم این مشترکان نیز رایگان بود.

رجبی مشهدی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به جوایز علاوه بر جوایز سال گذشته، امیدواریم افراد بیشتری در برنامه های مدیریت مصرف شرکت کنند.

وی در عین حال از اختصاص 300 خودرو از جمله دنا و تارا و 207 خودروی اتوماتیک برای مشترکان صرفه جویی خبر داد و گفت: علاوه بر اینها لوازم خانگی، لوازم کم مصرف و لوازم دیجیتال نیز از جمله این جوایز هستند.

مدیرعامل شرکت توانیر از تغییر ساعت کاری ادارات از 25 خرداد به 24 شهریور بر اساس مصوبه هیئت وزیران خبر داد و گفت: پیش بینی می کنیم با کاهش مصرف برق ادارات 1500 مگاوات کاهش یابد. اجرای این قطعنامه».

رجبی مشهدی یک بعدازظهر را پیک مصرف در شبکه برق دانست و افزود: تعطیلی ادارات در این ساعت و سپس خاموش کردن دستگاه های سرمایشی در ادارات کمک زیادی به کاهش بار شبکه می کند.

سخنگوی صنعت برق میزان عدم تعادل برق را در سال های اخیر بین 14 تا 15 هزار مگاوات اعلام کرد و گفت: امسال با اقدامات انجام شده از جمله اضافه شدن 9 هزار مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور، این میزان کاهش یافته است. عدم تعادل به 10000 مگاوات.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=287176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.