افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
0

عدم اتحاد برای خنثی سازی تهدیدات یکی از دغدغه های پلیس است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 387747
عدم اتحاد برای خنثی سازی تهدیدات یکی از دغدغه های پلیس است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا میرحیدری بعدازظهر یکشنبه با رئیس این جمعیت دیدار کرد. مصطفی فرمود: برکت خدمت شعاع. مصطفی در سطح جهانی با ظرفیت های آموزش دیده توسط این مرکز علمی، در انشاءالله زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) می شود. فرمانده نیروی اداری دانش آموزی استان قم مصطفی […]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا میرحیدری بعدازظهر یکشنبه با رئیس این جمعیت دیدار کرد. مصطفی فرمود: برکت خدمت شعاع. مصطفی در سطح جهانی با ظرفیت های آموزش دیده توسط این مرکز علمی، در انشاءالله زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) می شود.

فرمانده نیروی اداری دانش آموزی استان قم مصطفی وی را یکی از شهروندان قانونمند و با کمترین آسیب دانست و تصریح کرد: خوشبختانه میزان جرم و جنایت در استان قم در وضعیت مطلوبی قرار دارد و این امر ناشی از ایمان و اعتقادات مردم و تأثیر حضور مردم است. حرم مطهر. حضرت معصومه (سلام الله علیها) و حوزه های علمیه در برخی رشته ها ضریب جنایت نزدیک به صفر دارند.

وی با تاکید بر هجوم دشمنان نظام مقدس اسلامی به شهر مقدس قم، ابراز داشت: عدم انسجام نهادهای فرهنگی و عدم اتحاد عمل برای خنثی سازی تهدیدات و آسیب ها از دغدغه های پلیس برای اطمینان خاطر است. امنیت داخلی

فرمانده نیروی انتظامی استان قم ادامه داد: توانمندی های بسیار خوبی در حوزه های فرهنگی در استان وجود دارد اما در اجرای برخی طرح ها برای ارتقای امنیت اجتماعی نیازمند همکاری بیشتر نهادها و مراکز فرهنگی هستیم.

سردار میرحیدری در پایان با اشاره به وجود نگرانی در خصوص حضور اتباع غیرمجاز در کشور خاطرنشان کرد: در حوزه ساماندهی اتباع غیرمجاز، فرماندهی نیروی انتظامی فعالیت خود را آغاز کرده و با توجه به حساسیت های موجود، لازم است کلیه مراکز مرتبط با همکاری در این زمینه از حمایت های لازم برخوردار باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.