افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

عجیب و غریب؛ آداب و رسوم مختلف کشورها در مورد نوزادان!

  • کد خبر : 293165
عجیب و غریب؛  آداب و رسوم مختلف کشورها در مورد نوزادان!

همانطور که هر نوزادی متفاوت است، هر کشوری سنت های خاص خود را در مورد کودکان دارد! صبح ها این 5 رسم عجیب در کشورهای مختلف دنیا درباره نوزادان و کودکان رایج است!! به گزارش گروه ترجمه صبح، برخی از این آداب و رسوم بسیار عجیب هستند. در اینجا لیستی از برخی از عجیب ترین […]







همانطور که هر نوزادی متفاوت است، هر کشوری سنت های خاص خود را در مورد کودکان دارد!





صبح ها این 5 رسم عجیب در کشورهای مختلف دنیا درباره نوزادان و کودکان رایج است!!

به گزارش گروه ترجمه صبح، برخی از این آداب و رسوم بسیار عجیب هستند. در اینجا لیستی از برخی از عجیب ترین سنت های کودک در سراسر جهان آورده شده است.

1. در استرالیانوزادان به محض تولد در آب غوطه ور می شوند.

2. نوزادان در ارمنستان آنها تا چهلمین روز تولد اولین تولدشان از خانه بیرون نمی روند. اگر دوستان و خانواده می خواهند با کودک ملاقات کنند، باید برای ملاقات به خانه آنها بیایند. پس از 40 روز، ابتدا نوزادان را به کلیسا می برند تا کشیش برای آنها دعا کند.

3. والدین در یونان آنها تا زمانی که فرزندشان غسل تعمید داده نمی شود اجازه نمی دهند انعکاس او را در آینه ببیند. همچنین مادران مجاز به شستن لباس فرزندان خود نیستند زیرا معتقدند این کار باعث می شود شیطان وارد لباس فرزندشان شود.

4. مردم عاشق نوازش و تمجید از نوزادان تازه متولد شده هستند. اما مادران در ایتالیا آنها به ویژه نسبت به آنچه دیگران در مورد فرزندشان می گویند محتاط هستند. بهترین راه برای تعریف کردن در ایتالیا این است که هنگام تعریف کردن از کودکان، “sense malocchio” به معنای دور کردن چشم بد باشد.

5. با وجود شرایط آب و هوایی سخت، مردم ایسلند آنها نوزادان خود را بیرون می گذارند تا چرت بزنند. آنها معتقدند که این به افزایش طول عمر فرزندانشان کمک می کند.







لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=293165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.