افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

عجله کنید وام با تخفیف فوری تا سقف 50 میلیون بدون وثیقه فقط تا این تاریخ

  • کد خبر : 369332
عجله کنید وام با تخفیف فوری تا سقف 50 میلیون بدون وثیقه فقط تا این تاریخ

وام فوری یارانه ای برای خانواده های نیازمند موضوعی است که در ادامه به آن پرداخته ایم. یکی از شرایط مهم برای دریافت این وام یارانه ای آنی، داشتن کارت یارانه است. خبر خوب این است که برای دریافت این وام نیازی به ضمانت نیست و متقاضیان کارت یارانه خود را به عنوان وثیقه ارائه […]

وام فوری یارانه ای برای خانواده های نیازمند موضوعی است که در ادامه به آن پرداخته ایم.

یکی از شرایط مهم برای دریافت این وام یارانه ای آنی، داشتن کارت یارانه است. خبر خوب این است که برای دریافت این وام نیازی به ضمانت نیست و متقاضیان کارت یارانه خود را به عنوان وثیقه ارائه می کنند.

ضمناً سن متقاضیان باید بالای 18 سال باشد، داشتن حداقل یک سال سابقه بیمه از دیگر شرایط دریافت این تسهیلات می باشد.

وام فوری 2 میلیون تومانی:

این وام به مبلغ 2 میلیون تومان از سوی بانک ها تنها با ارائه کارت یارانه به واجدین شرایط اعطا می شود. این وام برای اقشار آسیب پذیر و کم درآمد مانند دستفروشان و رانندگان تاکسی و اتوبوس که درآمد ثابتی ندارند، در نظر گرفته شده است.

وام فوری 5 میلیون تومانی:

خدمات ارائه شده فقط با کارت یارانه شامل وام 5 میلیون تومانی می باشد. این وام 18 درصد سود دارد و اقساط آن در مدت 5 سال از متقاضیان دریافت می شود.

وام فوری 200 میلیون تومانی:

متقاضیان برای دریافت وام 200 میلیون تومانی با استفاده از کارت یارانه باید به بانک رفاه یا تجارت مراجعه کنند. شرایط دریافت این وام در هر بانک متفاوت است و ممکن است همه افراد واجد شرایط نباشند. لذا پیشنهاد می شود قبل از اقدام، تحقیقات لازم را انجام داده و از شرایط دقیق آن اطلاع داشته باشید.

با توجه به اینکه بازپرداخت وام یارانه ای هنوز در همه بانک ها اجرا نشده است، ممکن است شرایط هر بانک متفاوت باشد.

گرفتن وام با کارت یارانه ای بدون نیاز به ضامن یکی از بحث های داغ سال های اخیر بوده که عوارض زیادی را در پی داشته است.

یکی از مشکلاتی که عموم مردم هنگام دریافت وام از بانک ها و وام با آن مواجه هستند، بحث وثیقه و یافتن ضامن اعتباری است. به همین دلیل وقتی نوبت به دریافت وام کارت یارانه می رسد، استقبال از این طرح ها افزایش می یابد زیرا اکثر مردم یارانه دریافت می کنند.

موضوع وام با کارت یارانه ای از سال 1395 با بخشنامه بانک مرکزی آغاز شد و در همان زمان بانک ها اعلام کردند که منابع لازم برای پرداخت وام یارانه ای به مشمولان و البته بانک مرکزی را ندارند. هیچ مسئولیتی بر عهده شبکه بانکی قرار نداده است. دو سال بعد همزمان با شیوع ویروس کرونا در ایران، دولت دوازدهم وام های یک میلیون تومانی را پرداخت کرد که اقساط آن هر ماه از حساب کارت یارانه متقاضیان کسر می شد.

پس از آن شایعات زیادی مبنی بر اعطای وام با کارت یارانه ای مطرح شد که دولت همواره آن را تکذیب می کرد. اما همچنان این سوال باقی است که آیا می توان با کارت یارانه وام دریافت کرد؟

در سال های اخیر برخی بانک ها از ظرفیت حساب یارانه نقدی سرپرستان خانوار برای تسهیل در پرداخت وام های خرد استفاده کرده و از این طریق به متقاضیان خود وام پرداخت کرده اند.

به عنوان مثال در اواخر دهه 90 بانک کشاورزی به عنوان اولین بانک کشور طبق دستور بانک مرکزی خدماتی را برای کشاورزان با کارت اعتباری یارا در نظر گرفت. در این طرح کشاورزانی که در بانک کشاورزی حساب اعتباری داشتند و یارانه خود را از طریق این بانک دریافت می کردند. آنها می توانستند تا سقف 50 میلیون ریال از این کارت برای خرید کالا و خدمات استفاده کنند و پشتوانه این کارت نیز حساب های یارانه ای مردم بود.

اما گاهی اخباری مبنی بر اعطای وام با کارت یارانه ای از سوی برخی قرض الحسنه و بانک ها به گوش می رسد که صحت ندارد. به عنوان مثال اخیراً قرض الحسنایی در تهران مدعی ارائه وام 10 میلیون تومانی با کارت یارانه شده بود که بلافاصله توسط پلیس فتا تکذیب شد.

اعضای شورای اسلامی بهمن ماه سال گذشته در جریان بررسی بند هزینه‌ای لایحه بودجه سال 1403 کل کشور، واریز تسهیلات بانکی به حساب یارانه‌ها و اقدامات قضایی را تضمین کردند.

اگرچه این موضوع در بودجه سال گذشته لحاظ شده بود اما ضمانت اجرایی کاملی برای آن در نظر گرفته نشد و به درستی اجرا نشد. ضمانت نامه کارت یارانه مخالفانی دارد که معتقدند مبلغی که در حساب یارانه افراد وجود دارد تنها می تواند بخش کوچکی از مبلغ پرداختی وام از جمله وام ازدواج را پوشش دهد و بنابراین تنها با یارانه نمی توان وام های با مبالغ بالا را تضمین کرد و حساب حقوق صاحبان سهام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.