افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

عثمر: این تیم هم حاصل کار آقای یحیی است/ خوشحالم که ریگی گل زد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 277884
عثمر: این تیم هم حاصل کار آقای یحیی است/ خوشحالم که ریگی گل زد – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز بازی بسیار سختی داشتیم و همانطور که پیش بینی می کردیم شمس آذر به نیمه ما فشار آورد. اسمار لوس ویرا پس از پیروزی 3 بر 1 تیمش مقابل شمس آذر قزوین گفت: قبل از صحبت در مورد این دیدار می خواهم از مردم قزوین به ویژه پرسپولیسی ها […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز بازی بسیار سختی داشتیم و همانطور که پیش بینی می کردیم شمس آذر به نیمه ما فشار آورد.

اسمار لوس ویرا پس از پیروزی 3 بر 1 تیمش مقابل شمس آذر قزوین گفت: قبل از صحبت در مورد این دیدار می خواهم از مردم قزوین به ویژه پرسپولیسی ها که از دیروز و امروز در ورزشگاه جو به ما لطف داشتند تشکر کنم. حس خوبی بین تماشاگران دو تیم وجود داشت. به تیم شمس آذر بابت کورس خوب و فضایی که اینجا ایجاد کرده اند تبریک می گویم. امروز بازی بسیار سختی داشتیم و همانطور که پیش بینی می کردیم شمس آذر به زمین ما فشار می آورد و عبور از بازیکنان این تیم برای ما سخت بود و به دلیل خطای فردی توانستیم گل اول را بزنیم و راحتتر بازی کنیم. امروز هم مثل بازی های قبلی مان نتوانستیم پاس بدهیم اما خدا را شکر نتیجه را گرفتیم، نیمه دوم بازی روان تری انجام دادیم و پیروز شدیم.

من هرگز در مورد خوب یا بد بودن داوری نظر نمی دهم
وی درباره قضاوت دیدار پرسپولیس و شمس آذر خاطرنشان کرد: هیچ وقت در مورد داوری چه خوب و چه بد نظر نمی دهم تا رسانه ها تصمیم بهتری بگیرند. ما عمدتاً در مورد مسائل فنی صحبت می کنیم.

هنوز برای جشن قهرمانی زود است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که “هنوز برای جشن گرفتن خیلی زود است؟” قهرمانی، هرگز قبلاً هیچ کاری را انجام ندهیم.

مدافعان ما روز خوبی داشتند و عملکردشان عالی بود.
عثمر در پاسخ به اینکه خط دفاعی تیمش در دیدار مقابل شمس آذر بسیار متمرکز بازی کرد، تصریح کرد: دیروز قبل از بازی گفتم که بازی استقلال خوزستان با شمس آذر تفاوت زیادی دارد. حریف امروز ما خیلی خوب بازی می کند و از کناره ها نفوذ می کند و خدا را شکر امروز خط دفاعی ما روز بسیار خوبی داشت و عملکردشان عالی بود.

خوشحالم که ریگی گل زد زیرا او در این فصل بسیار تلاش کرده است.
وی در خصوص اینکه بعد از گل شمس آذر و بعد از اینکه پرسپولیس بلافاصله گل دوم را به ثمر رساند با آل کثیر گفت و گو کرد، گفت: این صحبت ها خیلی خوب است، چون مربی می تواند به نفع خودش صحبت کند. صحبتی که با آل کثیر داشتم در مورد بازی نبود و می خواستم ببینم چه مشکلی برای چشم او پیش می آید. خیلی خوشحالم که مسعود (ریگی) گل زد چون پستی که او بازی می کند مورچه است. مورچه زیاد کار می کند و هیچ کس متوجه نمی شود. خوشحالم که مسعود گل زد، چون او در این فصل تلاش زیادی کرد و لیاقتش را داشت.

پرسپولیس باید به حقش برسد و قهرمانی مهمتر از هر چیز دیگری است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص نگرانی هواداران از تمدید قراردادش با سرخپوشان گفت: در دو سه نشست خبری گفتم که مهم ترین چیز برای ما تمرکز روی بازی هاست چرا که پرسپولیس باید به نتیجه برسد. که او شایسته است و قهرمانی از هر چیز دیگری مهمتر است. امیدوارم بعد از بازی ها صحبت ها خوب پیش برود و خبرهای خوب و مثبتی داشته باشیم.

دلیل عصبانیت عثمر در پایان بازی چه بود؟
عثمر در پاسخ به این سوال که دلیل عصبانیت او در پایان بازی چه بود، گفت: داور پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود اما در یک صحنه بعد از گذشت پنج دقیقه، بازیکنان ما سه بر یک شدند. یک موقعیت وارد دروازه شمس آذر شد و داور ممکن بود ضربه بخورد و سپس سوت بزند. این دلیل عصبانیت من بود.

نتایج ما حاصل کار گروهی است که یحیی نیز در آن حضور دارند
وی در پاسخ به این سوال که “هواداران پرسپولیس به این موضوع علاقه دارند که گل محمدی بعد از بردهای سرخ ها به او تبریک می گوید یا نه”، گفت: این سوال کمی شخصی است اما من و یحیی با هم دوست هستیم، با هم صحبت می کنیم. و می آید و می رود. تیمی که الان می بینید حاصل کار آقای یحیی است و فقط ما نیست. نتایج ما حاصل کار گروهی است که یحیی در آن حضور دارند. دو سه روز پیش با یحیی در خانه من بودیم و با هم چای می خوردیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)