افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

عثمر: آیا بیشتر روی بازیکنان و تاکتیک هایمان تمرکز می کنم نه روی داوری یا صحبت های استقلالی ها؟ دنبال حاشیه نیستیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 276950
عثمر: آیا بیشتر روی بازیکنان و تاکتیک هایمان تمرکز می کنم نه روی داوری یا صحبت های استقلالی ها؟  دنبال حاشیه نیستیم – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که قرمزها بیشتر روی بازیکنان و تاکتیک هایشان تمرکز می کنند نه مسائل داوری. عثمر لوس ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شمس آذر قزوین در روز بیست و نهم لیگ برتر اظهار داشت: همانطور که قبلا هم گفتم هفته های پایانی لیگ بسیار سخت است […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که قرمزها بیشتر روی بازیکنان و تاکتیک هایشان تمرکز می کنند نه مسائل داوری.

عثمر لوس ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شمس آذر قزوین در روز بیست و نهم لیگ برتر اظهار داشت: همانطور که قبلا هم گفتم هفته های پایانی لیگ بسیار سخت است و فردا بازی مهمی در پیش داریم. تیمی که خیلی خوب بازی می کند. در نیم فصل اول بازی سختی مقابل آنها داشتیم. به شمس آذر و باشگاهش برای تیمی که تشکیل دادند تبریک می گویم. نشانه این جایگاه آنها در جدول است که پیشرفت بسیار خوبی داشتند.

استراحت می کنیم، اما تاکتیک و استراتژی را فراموش نمی کنیم.
و افزود: سه بازی اخیر کمی نزدیک بود. بازی قبلی برای ما کمی پیچیده بود، 3-0 می باختیم و توانستیم پیروز شویم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این روزها استراحت کنیم اما کار تاکتیکی و استراتژیک را فراموش نمی کنیم و در بازی فردا به دنبال نتیجه هستیم.

سبک بازی شمس آذر با استقلال خوزستان متفاوت است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوست دارم همیشه در کنار رسانه ها باشم مخصوصاً جایی که احترام می بینم و این اتفاق آخرین بار در قزوین افتاد، درست می گویید دفاع ما در بازی قبل ضعیف بود اما همانطور که گفتم این روزها بیشتر استراحت می کنیم سبک بازی شمس آذر با استقلال خوزستان متفاوت است و نباید به بازی قبلی فکر کرد و باید دید فردا چه می شود.

امیدوارم داور فردا روز خوبی داشته باشد.
عثمر در پاسخ به سوالی درباره محاکمه فنادی فر در بازی فردا، تصریح کرد: امیدوارم فردا روز خوبی داشته باشید و هیچ مشکلی برای میزبان و ما و روز خوبی نداشته باشید.

من بیشتر روی بازیکنان و تاکتیک هایمان تمرکز می کنم نه روی داور.
وی در پاسخ به صحبت های سرمربی و بازیکنان استقلال در روزهای اخیر و اینکه چه پاسخی دارد، گفت: کاری ندارم اینجا کار کنم یا برزیل، عوض نمی شوم. روش کار من سعی می کنم در مورد چیزهایی که نمی توانم کنترلشان کنم صحبت نکنم. بیشتر تمرکز من روی بازیکنان و تاکتیک هایمان است. سعی می کنم در مورد برنامه ریزی سازمان لیگ و داوران اظهار نظر نکنم.

ما دنبال حاشیه نیستیم و سعی می کنیم خودمان را وقف تمرین و بقیه کار کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از بازیکنان پرسپولیس خواسته بود که جواب استقلالی ها را ندهند، تاکید کرد: پرسپولیس از ابتدا نمی خواست بچه ها در حاشیه بمانند. سعی می کنیم به تمرین و چیزهای دیگر برسیم. فکر می کنم کسانی که در باشگاه هستند هم سعی می کنند به مسائل حاشیه ای دست نزنند و کارشان را آبرومندانه انجام دهند.

می دانیم که فردا بازی بسیار سختی خواهیم داشت.
عثمر در خصوص تحلیل خود از تیم شمس آذر و اینکه نکونام پنالتی پرسپولیس در دیدار با استقلال خوزستان را ناعادلانه دانست و اظهار داشت که دستان پشت صحنه در تلاش برای قهرمانی پرسپولیس هستند، تصریح کرد: در مورد سوال اول باید بگویم که دلیل حضور مربیان در نشست خبری برای پاسخگویی به سوالات فنی است. مانند بازی های قبلی، همکاران ما بازی ها را تحلیل می کنند. شمس آذر فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است. بازی های شمس آذر را دیده ایم و می دانیم که خوب پرس می کند و فضاسازی می کند. بازیکنان این تیم سانترهای خوبی ارسال می کنند و از موقعیت ها استفاده می کنند. می دانیم که فردا بازی بسیار سختی خواهیم داشت و امیدواریم بازی خوبی باشد. شمس آذر با اینکه چند بازیکنش نیم فصل را ترک کردند اما ماندند و نتایج خوبی گرفتند.

از نتایج تیم می توان به بزرگی یا کوچکی مربیان پی برد
وی ادامه داد: برخی از مربیان گفته اند که اجازه نمی دهند تیمشان قهرمان شود، اگر پرسپولیس قهرمان نشود این گونه صحبت ها می شود؟ وی درباره نتایج خوب تصریح کرد: نظری به صحبت های نکونام ندارم. من همیشه تئوری خودم را ارائه می کنم و کار خودم را انجام می دهم. بزرگی یا کوچکی مربیان را می توان با نتایج تیم تایید کرد و فکر نمی کنم یک مربی بتواند بگوید برای نیمکت نشینی عالی است یا نه.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور دو بازیکن قزوینی در تیم پرسپولیس و نظرش درباره بازیکنان این شهر توضیح داد: شاید بتوانم در مورد شهرهای برزیل بهتر از ایران نظر بدهم. وقتی یک تیم دو بازیکن از یک شهر داشته باشد، به نظر من نماینده خوبی برای آن شهر و الگوی خوبی برای تیم های کوچکتر است، به جای اینکه شهر آنها در تیم های بزرگ حضور داشته باشد.

هواداران ما از ابتدا تا کنون همیشه همراه ما بوده اند.
عثمر به صحبت هایش برای هواداران دو تیم اشاره و بیان کرد: هواداران ما از ابتدا تا کنون همیشه در کنار ما بوده اند و در شرایط سخت به تیم کمک کرده اند. امیدوارم فردا در ورزشگاه حضور داشته باشند و با کمک آنها از تیم حمایت کنند و شاهد بازی خوبی باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=276950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.