افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

عبدی: یکی از بهترین بازی های پرسپولیس مقابل تراکتور را دیدیم/ عیسی در بهترین لحظه بازگشت – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 210528
عبدی: یکی از بهترین بازی های پرسپولیس مقابل تراکتور را دیدیم/ عیسی در بهترین لحظه بازگشت – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آمدن ترابی از سمت چپ به راست یکی از شگفتی های تراکتورسازی بود. بهادر عبدی در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: در هفته های اخیر شاهد یکی از دیدارهای روان و با کیفیت پرسپولیس بودیم که موقعیت […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آمدن ترابی از سمت چپ به راست یکی از شگفتی های تراکتورسازی بود.

بهادر عبدی در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: در هفته های اخیر شاهد یکی از دیدارهای روان و با کیفیت پرسپولیس بودیم که موقعیت های زیادی خلق کردند. در دروازه حریف در این دیدار از همه بازیکنان جدید امضا شده توسط باشگاه استفاده نشد، به استثنای آل کثیر که در بدو ورود عملکرد بسیار خوبی داشت. فکر می کنم عیسی در بهترین زمان به پرسپولیس بازگشت. در صورت اضافه شدن بازیکنان تازه جذب شده دیگری به پرسپولیس، آنها می توانند دوباره مثل ابتدای فصل برای قهرمانی بیشتر بجنگند.

وی درباره ایجاد موقعیت های گلزنی زیاد روی دروازه تراکتورسازی گفت: پرسپولیس اگرچه در دیدار مقابل آلومینیوم اراک بازی را یک بر صفر واگذار کرد اما موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد کرد و در دیدار مقابل تراکتور موقعیت های گلزنی خوبی برای خط حمله ایجاد شد. . انتظار دارم پرسپولیس با اضافه شدن خریدهای جدید در هفته های آینده جزو مدعیان جدی قهرمانی باشد.

*برخی بازیکنان برای بازی در تیم های بزرگ ساخته شده اند.

کارشناس فوتبال درباره آماده سازی مهدی ترابی در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ورود ترابی از سمت چپ به سمت راست یکی از شگفتی های بازی تراکتورسازی بود. ترابی در دفاع و حمله عالی بازی کرد و بازیکن مورد نیاز پرسپولیس بود. اگر ترابی سرحال باشد پرسپولیس هم خوب بازی می کند و می توان انتظار بازی روانی داشت. ترابی همان چیزی است که می داند و به همین دلیل پرسپولیس با او قرارداد خوبی امضا کرد.

پیشکسوت فوتبال پس از بازگشت به پرسپولیس درباره گل عیسی آل کثیر یادآور شد: هواداران خاطرات خوبی از عیسی دارند و فکر می کنم برخی بازیکنان برای بازی در تیم های بزرگ ساخته شده اند. او و باشگاه متوجه شدند که او فقط برای پرسپولیس خوب است و او را برای بازی در این تیم ساخته اند. عیسی مهاجم 18 قدمی خوب، تاثیرگذار و بسیار زهرآلود است که همیشه جلوی دروازه حریف است و آماده است تا آخرین ضربه را به سمت دروازه حریف بزند.

* بازیکنان و عثمار از افکار یکدیگر اطلاع دارند.

عبدی درباره جایگزینی دروازه بان دوم پرسپولیس به جای بیرانوند در دیدار هفته آینده مقابل ذوب آهن اصفهان ادامه داد: با اینکه بیرانوند مقابل آلومینیوم اشتباه کرد و برای همه دروازه بان ها پیش می آید که گل های بدی بزنند، اما باز هم می گویم که او بهتر است دور او دروازه بان آسیاست. غیبت او قطعا به هر تیمی آسیب می زند. امیر رفیعی دروازه بان دوم پرسپولیس که سال گذشته در تیم امیدها حضور داشت دروازه بان باکیفیتی است. من سبک او را از نزدیک می شناسم و پاهای خوبی دارد. اگر بچه ها به او اعتماد کنند و هواداران او را تشویق کنند، او می تواند در بازی هفته آینده مقابل ذوب آهن روزهای خوبی را پشت سر بگذارد.

عبدی در پایان درباره عملکرد عثمر در 2 هفته اخیر لیگ برتر اظهار کرد: یکی از امتیازاتی که عثار دارد این است که ماه ها با تیم فوتبال پرسپولیس کار کرده و هر روز با بازیکنان سر و کار داشته است. فکر می کنم بازیکنان و اسمار افکار همدیگر را می شناسند و امیدوارم بتواند در آینده باعث سربلندی تیم پرسپولیس شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)