افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
7

عبدی: پنج فینال برای پرسپولیس مانده و میجنگیم / از اعتماد کادرفنی تشکر می کنم

  • کد خبر : 17786

چند بار دیگر در شرایط ایده‌آل فنی و قرارگیری تا در نهایت نمایش موفقی از خود در ترکیب سرخپوشان به جا بگذارد. با نزدیک‌ به دربی حساس و احتمالاً تصمیم‌ساز اردیبهشت، بهترین خبر یحیی محمدی آماده فضای جوان باشد که دروازه استقلال را نیز به خوبی بلد بلد باشد. عبدی که بسیاری را در ابتدای […]

چند بار دیگر در شرایط ایده‌آل فنی و قرارگیری تا در نهایت نمایش موفقی از خود در ترکیب سرخپوشان به جا بگذارد.

با نزدیک‌ به دربی حساس و احتمالاً تصمیم‌ساز اردیبهشت، بهترین خبر یحیی محمدی آماده فضای جوان باشد که دروازه استقلال را نیز به خوبی بلد بلد باشد. عبدی که بسیاری را در ابتدای فصل پشت سر، اکنون بار دیگر اصلی رسیده است و می‌گذرد در این میان دو سرخپوشان ویژه نمایش موفقی و رضایتمندی را دنبال کند. او برابر رفسنجان با گرفتن پنالتی و ۱۰ نفره نقش اصلی را گذاشت و در ادامه نیز در با ملوان علی‌رغم بدشانسی برای گلزنی، با یک پاس گل گل و پرس در دفاع از کار را به پایان رساند تا برای دیدارهای کاملا آماده خود را. به رخ بکشد.

درباره بازی با ملوان و پیروزی خوبی که کسب کردید. رقابت برای قهرمانی ادامه دارد.

انگیزه ما پیروزی در این بازی بود. جایگاه علیرغم می‌دانستیم که بازی سختی می‌بیند و ممکن است فرصتی برای ما بدهیم که شاید برای جبران آن سخت شود. بازی را شروع کنیم و بازی کنیم در بیشتر دقایق را به سود خودمان کنیم و فرصت کنیم به حریف نخوریم. جدول عالي‌رغم و تفصيل موجود، به ما كمك مي‌كنيم كه يك پيروزي خوب و ادامه رقابت را داشته باشيم.

چند قهرمانی قهرمانی؟ فکر می‌کنید شرایط جدول به چه شکل پیش برود؟

ما باید در دیدارهای خودمان نتیجه بگیریم. موضوع اصلی این است. شاید همه دست خودمان نباشند اما اگر در دیدارهای امتیازات را کسب کنیم برای بازگشت به صدر می بینیم. کار سخت است اما هیچ چیز غیرمکن نیست. این خداست آینده باخبر است و ما فقط می‌توانیم تا بهترین شرایط را دنبال کنیم و همچنان در کورس بمانیم. آقای اوسمار هم، ما هم از حریفان با پیش بودیم اما همه تغییر کرد و شاید این تغییر دوباره شکل بگیرد. ما باید امیدوار باشیم و با انگیزه کار را دنبال کنیم. می‌دانیم وظیفه سنگینی داریم و باید به بهترین شکل این مسیر را دنبال کنیم. به هواداران پرسپولیس می‌دهیم که با بالاترین توان برای موفقیت در دیدارهای بجنگیم.

درباره شرایط خود هم صحبت کن. بازگشت خوبی به ترکیبی داشت و این در حالیست که در حال رقابت در خط حمله سخت‌تهد شد.

باید از کادرفنی تشکر کنم. من در تمرینات می‌کنم تا نظر کادرفنی را جلب و لحظه به لحظه و لحظه لحظه حضور در پرسپولیس برایم ارزش ارزش بزرگ و غیرقابل وصفی دارد. مطمئنا دوست دارم از زمین خارج میشویم هواداران به خوشحالی بابت نتیجه رسیده اند و این بزرگترین لذت برای همه ماست. خیلی دوست در بازی با ملوان موفق به گل شوم اما پیروزی هم اتفاق بزرگ و خوشحال کننده است. .

بازی با مسکرمان را چطور می‌کنی؟

هم حریف سرسختی هستند. . طی هفته‌های بعدی نتایج خوبی کسب کرده‌اند و فوتبال زیبایی وجود دارد. بازی با هم روی یک اتفاق و پنالتی باختند قطعا با انگیزه جبران تغییر شرایط در جدول ما حاضر خواهند شد. با این حال مسیر ما کاملا مشخص است. طی بازی باقیمانده برنده و امیدوار دیگر نتایج تا دوباره شرایط به سود ما باشند. عواملی که این انگیزه و اتحاد به بالاترین شکل در رختکن تیم ما برای جنگیدن تا توان برای موفقیت تیم دارد و بدون بدون به نام حریفان و شرایط ، ، تلاش کرد کرد تا هواداران هواداران راضی.

بازی با هم نزدیک است و به عنوان یکی از جوانترین گلزنان پرسپولیس که تجربه گل زده به این تیم داری، نظرت را درباره آن بگو.

الان همه ذهن ما به بازی با مسکرمان است. سه امتیاز پیش روی ما قرار دارد و طبیعی است که ابتدا به دنبال پیروزی پیروزی در این باشیم. اگر امتیاز این بازی را از دست بدهیم، حتی برد برابر استقلال هم دردی را دوا نمی‌کند. پس بدون و از بین رفتن، تمام تمرین انگیزه ما فعلا به بازی با مسکرمان خواهد بود و امیدوارم با یک پیروزی شیرین از کرمان کرمان برگردیم و برای دیدار با استقلال آماده شود.

رقابت با دیگر مسابقات را چگونه ارزیابی می‌کنی؟ عیسی، پریرا و شیخ دیاباته.

ما یک تیم هستیم. برای پریرا هم از ته قلبم بابت گلی که خوشحال شدم. همه ما موفقیت پرسپولیس تلاش کردم و امیدواریم بتوانیم با این اتحاد همدلی در فصل پایانی برسیم موفق شویم. ما جام را هم داریم و بسیار زیاد است که در این جام که چند سالی است در آن قهرمان شد، موفق شد. مطمئن باشید ما در کنار هم قرار بود تا فصل برای هواداران پرسپولیس اتفاق شیرین را باشد. ۵ بازی در لیگ برتر داریم و چند بار گفتم به بالاترین حد حمایت هواداران نیاز داریم و از آنها تا اینجای فصل نیز علی‌رغم مشکلات قدردانی می‌کنیم و در ادامه بازی‌های خانگی نیز در کنار ما باشند و با حمایت و حمایت خود از فصل را را شیرین کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.