افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

عبدی: پرسپولیس نباید محدودیت بودجه را رعایت می کرد / هیچ لیگی در دنیا به اندازه ما تعطیلات ندارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 168002
عبدی: پرسپولیس نباید محدودیت بودجه را رعایت می کرد / هیچ لیگی در دنیا به اندازه ما تعطیلات ندارد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس برای گرفتن بازیکن خوب در نیم فصل محدودیتی نداشته باشد چرا که در نهایت جریمه آن را پرداخت می کند. بهادر عبدی در گفت وگو با میزان، درباره دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس پس از چند هفته ناکامی به بردهای […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس برای گرفتن بازیکن خوب در نیم فصل محدودیتی نداشته باشد چرا که در نهایت جریمه آن را پرداخت می کند.

بهادر عبدی در گفت وگو با میزان، درباره دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس پس از چند هفته ناکامی به بردهای ارزشمندی دست یافت و در آخرین هفته از نیم فصل اول قهرمانی به مصاف هم رفت. . فصل با مس رفسنجان 2 بر 3 بود این مهم ترین بازی فصل است و امیدوارم نیم فصل را تمام کنند و با کسب 3 امتیاز به تعطیلات بروند. چرا که نباید اختلاف امتیاز با مدعیان قهرمانی بیشتر شود.

وی ادامه داد: مهم نیست در بازی آخر چند گل و با چه کیفیتی 3 امتیاز گرفته اید، مهم برد است. قطعا رویارویی با مس در رفسنجان کار سختی است چرا که آنها در هفته های اخیر عملکرد خوبی نداشته اند و تلاش می کنند در بازی خانگی نیم فصل گذشته حداقل یک امتیاز از پرسپولیس بگیرند.

*پرسپولیس نباید فقط بازیکن جذب کند در نهایت جریمه آن را پرداخت می کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره کمبود بازیکن گفت: یحیی گل محمدی در حال حاضر با کمبود مهره و بازیکن مواجه است. رضا درویش مدیرعامل باشگاه و خود گل محمدی اعلام کردند که فریب قانون سقف بودجه باشگاه ها را خورده اند و همه می دانند که مدعیان قهرمانی برای کسب این جام هزینه زیادی کرده اند. در یکی از قراردادهایی که به تازگی فاش شده، تنها یک بازیکن از سپاهان با 4 یا 5 بازیکن خوب پرسپولیس قرارداد مالی دارد.

عبدی در ادامه تصریح کرد: بنابراین باشگاه پرسپولیس نباید خودش را محدود کند و باید مثل سایر باشگاه ها تا حد امکان بازیکن بگیرد. در نهایت او پنالتی می‌زند و تمام، اما حداقل می‌دانیم که کادر فنی در نیم فصل دوم بسیار شلوغ خواهد بود. این جریمه ها اجباری است تا بتوانند جواب هوادارانی را بدهند که برای قهرمانی لیگ برتر چیزی از دست ندادند.

*در برنامه ریزی 100 سال از لیگ های آسیایی عقب هستیم

این کارشناس فوتبال با اشاره به تعطیلات نیم فصل لیگ برتر خاطرنشان کرد: مدت زمان استراحت نیم فصل بسیار طولانی است و به نظر من لیگی در دنیا وجود ندارد که در نیم فصل اول به همین مدت استراحت داشته باشد. از فصل است به نظر من فوتبال ما از نظر برنامه ریزی، سخت افزاری و سازماندهی لیگ برتر 100 سال از لیگ های آسیایی عقب است.

عبدی درباره سرمربی عباس آقایی در تیم امید پرسپولیس گفت: با آقایی بازی کردم و او بازیکن درجه یک بود. او در ابتدای دوران مربیگری خود است و امیدوارم در تیم امید پرسپولیس به اندازه بازیگری موفق باشد. امسال تیم امید 4 یا 5 بازیکن اصلی خود را به تیم بزرگسالان پرسپولیس فرستاد و یکی از بزرگترین اهداف ما تزریق بازیکنان امید به تیم بزرگسالان بود. انتظار می رود در پایان فصل سایر بازیکنان هم سن و سال امید به تیم بزرگسالان بروند که برای آینده باشگاه بسیار مهم است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)