افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

عبدی: خریدهای پرسپولیس فوق العاده است/ خرید خوبی برای گل محمدی بود، او به کارش ادامه می داد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 221844
عبدی: خریدهای پرسپولیس فوق العاده است/ خرید خوبی برای گل محمدی بود، او به کارش ادامه می داد – پرسپولیس نیوز

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه خریدهای جدید باشگاه از نظر فنی در وضعیت خوبی قرار دارند، تصریح کرد: بازیکنان خوبی به پرسپولیس پیوسته اند که می توانند در خط هجومی به اسمار کمک کنند. بهادر عبدی پیشکسوت فوتبال درباره عملکرد «عثمر» در پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس در پایان نیم فصل روزهای سختی را پشت […]

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه خریدهای جدید باشگاه از نظر فنی در وضعیت خوبی قرار دارند، تصریح کرد: بازیکنان خوبی به پرسپولیس پیوسته اند که می توانند در خط هجومی به اسمار کمک کنند.

بهادر عبدی پیشکسوت فوتبال درباره عملکرد «عثمر» در پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس در پایان نیم فصل روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و پس از گذشت روزهای طولانی، مدیران باشگاه تصمیم گرفتند تا اسمار را به عنوان جانشین یحیی انتخاب کنند. گل محمدی: فکر می کنم تصمیم درستی بود. عملکرد پرسپولیس با اسمار تا اینجای کار قابل قبول بوده و توانسته نتیجه خوبی کسب کند.

برای گل محمدی خرید خوبی بود، به کارش ادامه داد.

وی ادامه داد: در نیم فصل بازیکنان خوبی برای پرسپولیس خریداری شدند، شاید اگر این خریدها برای یحیی گل محمدی انجام می شد، او به کار خود در پرسپولیس ادامه می داد، اما به هر حال مدیریت باشگاه درگیر چند موضوع بود. و تصمیم به جدایی از گل محمدی گرفتم از حضور یحیی در پرسپولیس و افتخاراتی که برای تیم به دست آورده تشکر می کنم.اسمار نیز از سبک بازی یحیی گل محمدی در پرسپولیس استفاده می کند و تغییری در سبک بازی این تیم ایجاد نشده است.

خریدهای جدید پرسپولیس فوق العاده است.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره خریدهای نیم فصل این باشگاه گفت: بازیکنانی که نیم فصل به پرسپولیس پیوستند فوق العاده بودند و می توان گفت پرسپولیس یکی از بهترین پنجره های نقل و انتقالاتی را داشت. “عبدالکریم حسن” برنده جایزه بهترین بازیکن آسیاست و رزومه خوبی از او در تیم ملی قطر شاهد بودیم، “آستون آرونوف” نیز یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی ازبکستان محسوب می شود و خوش درخشیده است. خوب برای تیم ملی کشورش در آخرین بازی ها.

وی افزود: بازیکنانی که در پرسپولیس حضور دارند در سطح بین المللی هستند و می توانند عملکرد پرسپولیس را ارتقا دهند. در سمت چپ باید تقویت می شد تا بازیکنان مورد استفاده در این پست رقیبان داشته باشند، خدا را شکر چنین اتفاقی رخ داد و حضور آرونوف و عبدالکریم حسن در این پست می تواند بحث هجومی پرسپولیس را بهتر کند.

بازیکنان پرسپولیس نباید مغرور باشند

عبدی در رابطه با دیدار پرسپولیس مقابل نفت و گاز و فولاد گچساران در جام حذفی و لیگ برتر گفت: بازیکنان پرسپولیس نباید به بردهای خود افتخار کنند، همیشه رویارویی با تیم های لیگ اولی و باتجربه سخت است. بازیکنان این بازی از جمله علیرضا بیرانوند، وحید امیری، مهدی ترابی و … بیشتر در پرسپولیس مفید هستند و بعد از تغییرات و تحولاتی که در کادرفنی فولاد خوزستان ایجاد شد، فکر می کنم کیفیت آنها نیز بالاتر رفته است، علاوه بر این. ابراهیم حصار مهاجم سوری-آرژانتینی فولاد نیز جواز بازی را دریافت کرد و می تواند تیمش را مقابل پرسپولیس همراهی کند و شاگردان اسمار دو بازی سخت را پیش رو دارند و امیدوارم پرسپولیس در هر دو بازی پیروز شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)