افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

عبدی: اضافه شدن بازیکنان کلیدی به قهرمانی کمک کرد/پرسپولیس آسیایی نیاز به تغییر دارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 285640
عبدی: اضافه شدن بازیکنان کلیدی به قهرمانی کمک کرد/پرسپولیس آسیایی نیاز به تغییر دارد – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق پرسپولیس با بیان اینکه لیگ نسبت به سال گذشته افت محسوسی داشته است، گفت: در لیگ امسال کمتر به مسائل فنی پرداخته شد و پایان لیگ پر از استرس و مشکلات حاشیه ای بود. حسین عبدی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی خود از فصل گذشته لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: در […]

بازیکن سابق پرسپولیس با بیان اینکه لیگ نسبت به سال گذشته افت محسوسی داشته است، گفت: در لیگ امسال کمتر به مسائل فنی پرداخته شد و پایان لیگ پر از استرس و مشکلات حاشیه ای بود.

حسین عبدی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی خود از فصل گذشته لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: در ابتدا قهرمانی را به بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس تبریک می گویم و امیدوارم در آسیا هم موفق باشند. مثل ایران

وی ادامه داد: اخیرا لیگ پر از استرس و اضطراب بوده و به دنبال آن مشکلات حاشیه ای و فنی کمتر به آن پرداخته شده است. فکر می کنم در کل لیگ نسبت به سال گذشته افت محسوسی داشت. مسائل فنی و عملکردی لیگ باید توسط گروه کارشناسی بررسی و ارزیابی شود تا راه حل های منطقی برای داشتن لیگی پویا ارائه شود چرا که همه لیگ های دنیا این کار را انجام می دهند. آنها یک سری آمار و مشکلات را استخراج می کنند که می تواند به پیشرفت لیگ کمک کند و بتواند در مسابقات قاره ای عملکرد موفقی داشته باشد.

کاپیتان چندین ساله پرسپولیس تصریح کرد: عواملی که باعث شد پرسپولیس پس از تغییرات در کادر فنی به راه خود ادامه دهد، حضور چند بازیکن کلیدی و موثر از جمله ارونوف، عبدالکریم حسن، گلسیانی، عیسی آل کثیر و … بود.

وی همچنین در ارزیابی خود از عملکرد اسمار در پرسپولیس و تمدید قراردادش اضافه کرد: این موضوع بستگی به نظر مربی و مدیریت باشگاه دارد و یک سوال دو طرفه است. رفتن یحیی و ماندن عثمر در پرسپولیس کار درستی بود چون شناخت کاملی از بازیکنان داشت و می دانست که باید در کدام مسیر قرار بگیرد. زمانی که اسمار هدایت این تیم را برعهده گرفت، پرسپولیس در جدول دوم قرار داشت و اسمار هم همین مسیر را ادامه داد و در نهایت در دیدار برابر مس با گل گلسیانی به مقام قهرمانی خود بازگشت.

عبدی تصریح کرد: اینکه عثار در فصل جدید دوباره هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرد یا خیر توافقی دوجانبه است. وقتی یک تیم قهرمان می شود، جشن و شادی آنها شب اول است. شب بعد که از خواب بیدار می شوید، فصل جدید دوباره آغاز می شود و باید همان احساسات و مشکلات را تجربه کنید. به هر حال اینکه عثار بخواهد در پرسپولیس بماند یا نه یک سوال دو طرفه است و اینکه دو طرف از چه نظر می خواهند قرارداد ببندند.

سرمربی تیم جوانان ایران خاطرنشان کرد: پرسپولیس در داخل با همین بازیکنان عملکرد موفقی دارد اما اگر بخواهد با دیگر تیم های آسیایی رقابت کند نیاز به تغییرات و تحولات زیادی دارد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)