افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

عبدی: اتفاقات دیدار با سپاهان فراموش شود/ تمدید قرارداد حاشیه ای است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 255518
عبدی: اتفاقات دیدار با سپاهان فراموش شود/ تمدید قرارداد حاشیه ای است – پرسپولیس نیوز

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه پرسپولیسی ها باید اتفاقات بازی با سپاهان را فراموش کنند، گفت: اکنون تیم نیاز به آرامش دارد و بازیکنان باید فقط به فکر 5 بازی باقی مانده باشند. بهادر عبدی پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دیدار این تیم مقابل نساجی اظهار داشت: متاسفانه در دیدار مقابل […]

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه پرسپولیسی ها باید اتفاقات بازی با سپاهان را فراموش کنند، گفت: اکنون تیم نیاز به آرامش دارد و بازیکنان باید فقط به فکر 5 بازی باقی مانده باشند.

بهادر عبدی پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دیدار این تیم مقابل نساجی اظهار داشت: متاسفانه در دیدار مقابل سپاهان با وجود اینکه توانایی شکست دادن این تیم را داشتیم، دو امتیاز حساس و حیاتی را از دست دادیم که در آن بازی … با دو امتیاز بیشتر از استقلال پیش بودیم با احتساب هفته های آخر لیگ برتر فرقی نمی کند با تیم بالای جدول بازی کنیم، فقط کسب 3 امتیاز ارزشش را دارد. 5 بازی.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس باید اتفاقات رویارویی با سپاهان را فراموش کنند و با دید باز به مصاف نساجی بروند. هنوز فرصتی برای کسب یک امتیاز و رسیدن به صدر جدول وجود دارد. پرسپولیس از این 5 بازی تنها در 2 بازی میزبان است و همین امر باعث می شود تا بازی مقابل استقلالی ها سخت شود که باید 3 بازی را در ورزشگاه آزادی مقابل چشمان هواداران خود انجام دهند.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: نمی توان گفت کدام یک از دو تیم استقلال و پرسپولیس کار راحت تری دارند زیرا همانطور که گفتم در هفته های اخیر همه بازی ها سخت است و تیم ها برای نباختن وارد زمین می شوند. امیدوارم در دیدارهای باقی مانده استقلال امتیاز از دست بدهد و پرسپولیس بتواند در تمام دیدارها پیروز شود تا به بالای جدول بازگردد.

عبدی در خصوص اینکه برخی معتقدند «اسمار ویرا» نتوانسته در بازی های مهم پرسپولیس را به خوبی مدیریت کند، تصریح کرد: نباید با یکی دو بازی که تیم نتیجه نگرفت، عملکرد مربی را کنترل کرد. همانطور که یحیی گل محمدی جانشین مربی پرافتخاری مثل «برانکو» شد، این اتفاق برای اسمار هم افتاد و او جانشین یکی از بهترین مربیان ایران شد. باید در نظر داشته باشید که می توانید کار خود را با آرامش انجام دهید تا تیم نتیجه بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون نباید حواس تیم را درگیر مسائلی مانند تمدید قرارداد بازیکنان و … کند، بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس باید آرامش داشته باشند و فقط به فکر 5 بازی باشند. که به عنوان فینال باقی خواهد ماند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)