افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

عبدالکریم حسن از سمت چپ پرسپولیس شروع شد

  • کد خبر : 227352
عبدالکریم حسن از سمت چپ پرسپولیس شروع شد

آفتاب نیوز: نامپرسپولیس در نیم فصل اول به دلیل ضعف در سمت چپ آسیب زیادی دید. علی نعمتی در دفاع مرتکب اشتباهاتی شد که به خصوص در دربی به چشم آمد. پس از آن بازی های کم گل زیادی را سپری کرد، اشتباه کرد، پنالتی گرفت و اخراج شد. پرسپولیس در سمت چپ با حضور […]

آفتاب نیوز:

نامپرسپولیس در نیم فصل اول به دلیل ضعف در سمت چپ آسیب زیادی دید. علی نعمتی در دفاع مرتکب اشتباهاتی شد که به خصوص در دربی به چشم آمد. پس از آن بازی های کم گل زیادی را سپری کرد، اشتباه کرد، پنالتی گرفت و اخراج شد.

پرسپولیس در سمت چپ با حضور علی نعمتی و سعید صادقی به طور غیرمستقیم روی سمت راست تاثیر منفی گذاشت. تمام فشار انتظارات به اسماعیلی فر و ترابی منتقل شد و همه رقبا از دست این تیم با بستن سمت راست پرسپولیس رها شدند!

نتیجه این شد که خرید یک مدافع چپ بالاتر از سایر نیازها در دستور کار پرسپولیس قرار گرفت و عبدالکریم حسن مرد سال آسیا در سال 2018 وارد این تیم شد. بازیکنی که سال ها تمام تلاش خود را کرده بود. لحظه ای و بسیاری نگران وضعیت جسمانی خود بودند.

اما ببینید این بازیکن با توجه به سطح فنی بالایش چه تاثیری بر عملکرد پرسپولیس در هفته های اخیر داشته است. او از هفته هجدهم و بازی مقابل ذوب آهن وارد ترکیب شد، در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران بازی کرد و این هفته نیز جایگاه خود را مقابل فولاد تقویت کرد.

مدافع قطری کمتر از 200 دقیقه برای شکست این تیم نیاز داشت. او در حملات این تیم مقابل فولاد نقش کلیدی داشت و با اینکه گل دوم حریف به نام او ثبت شد، تنها او بود که بیشترین تلاش را برای حمله به توپ انجام داد.

حسن می توانست مانند سایر مدافعان بایستد و دروازه باز را تماشا کند اما تصمیم گرفت تلاش کند. در این دیدار او یک گل هم به ثمر رساند که به اشتباه آفساید اعلام شد اما مهمتر از همه تاثیر مستقیم روی 90 دقیقه بازی بود تا مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر در سمت راست آزاد شوند.

در دفاع او در هر دقیقه از بازی نمره قبولی می گرفت، حتی در محل گل دوم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=227352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.