افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

عبدالغفار نقشبندی کیست؟ زندگینامه و آثار این عارف بزرگ.

  • کد خبر : 409477

به گزارش خبرنگار سیاسی آیونا به نقل از همشهری آنلاین؛ تبدیل رسانه ای مانند ایران اینترنشنال به اتاق عملیات تروریستی علیه ایران در سال گذشته به قدری آشکار شده که نیازی به تکرار آن برای افکار عمومی نیست. در همین حال، چند ماه پس از تایید شکست پروژه ضدامنیتی «زن، زندگی، آزادی» در فضای داخلی […]

به گزارش خبرنگار سیاسی آیونا به نقل از همشهری آنلاین؛ تبدیل رسانه ای مانند ایران اینترنشنال به اتاق عملیات تروریستی علیه ایران در سال گذشته به قدری آشکار شده که نیازی به تکرار آن برای افکار عمومی نیست. در همین حال، چند ماه پس از تایید شکست پروژه ضدامنیتی «زن، زندگی، آزادی» در فضای داخلی ایران، بی‌بی‌سی فارسی تلاش کرد تا ادبیات رسانه‌ای را تعدیل کند و از کارشناسان و نمایندگان گروه‌های تروریستی و تجزیه‌طلب دعوت به عمل آورد. تا حد امکان دوری آشکار از همکارانش در ایران اینترنشنال برای جلوگیری از آشکارتر شدن تصویر پنهان تروریستی او در افکار عمومی.

ولادت عبدالملک ۲

این در حالی است که با توجه به اسناد و روند رسانه ای بی بی سی فارسی در ماه های اخیر، این رسانه در حال اجرای یک پروژه بزرگ ضد امنیتی است. ماموریت این پروژه طراحی شده کمک به تولد «عبدالملک دو» در جنوب شرق است.

یک منبع آگاه در این باره گفت: در این طرح که با محوریت رسانه بی بی سی فارسی در حال اجراست، یکی از یاران سابق عبدالمالک ریگی و عضو رسمی گروهک تروریستی جندالشیطان به نام عبدالغفار نقشبندی به عنوان سرکرده جدید. از عملیات ضد امنیتی سیستان و بلوچستان با نقاب یک شخصیت مذهبی مدافع اهل سنت و مردم بلوچ خودنمایی کرده است.

وی افزود: نقشبندی پیش از این به اتهام همکاری با گروهک عبدالمالک ریگی و مشارکت در قتل یکی از علمای اهل سنت محکوم شده بود و این موضوع در سوابق رسانه ای وی فاش شده بود که از دید بی بی سی فارسی پنهان نماند. عوامل با این حال، بی بی سی فارسی در ماه های اخیر اقدامات زیر را برای ایجاد یک عبدالملک جدید انجام داده است:

یکی: چهره رهبر و مردم بلوچستان را نشان دهید و او را تبلیغ کنید و برای او طرفداران جذب کنید.

دو: انتشار کلیه فتواها و اظهارات سیاسی عبدالغفار نقشبندی علیه جمهوری اسلامی

سه: بسترسازی برای مشروعیت بخشیدن به اقدام خشونت آمیز و تروریستی عوامل نقشبندی در جنوب شرق

چهار: او به عنوان حامی مردم ایران و حامی معنوی و مذهبی جنبش «زنان، زندگی، آزادی» معرفی می شود.

پیش از این بی بی سی فارسی به دلیل ترویج تروریسم و ​​خشونت علیه ایران از سوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تحریم شده بود. در هفتم مهرماه سال گذشته وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای اعلام کرد که «اشخاص حقیقی و حقوقی مندرج در این بیانیه فعالیت هایی را انجام داده اند که منجر به ناآرامی، خشونت و اقدامات تروریستی علیه ایران شده است». “. ملت؛ جمهوری اسلامی ایران با یادآوری تعهدات بین المللی انگلستان در زمینه مبارزه با تروریسم و ​​نفرت و رعایت حقوق بشر، امتناع دولت از مقابله با اقدامات افراد فوق الذکر و حمایت و تسهیل اقدامات آنان را آشکارا اعلام می دارد. نقض تعهدات بین المللی بریتانیا بر این اساس نهادهای مرتبط (از جمله بی بی سی) بر اساس نظام تحریمی جمهوری اسلامی ایران تحریم شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.