افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 14 October , 2024
0

عبدالرضا داوری خشم رسانه های اصولگرا را برانگیخت/ چهره مشکوکی است

  • کد خبر : 396911
عبدالرضا داوری خشم رسانه های اصولگرا را برانگیخت/ چهره مشکوکی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طی چند روز گذشته و در اوج حملات رژیم صهیونیستی به بیروت و حومه جنوبی آن و با وجود اینکه فعالیت های هوایی در فرودگاه پایتخت لبنان عادی نیست، دو پرواز از ایران به این شهر جذب شد. توجه زیادی به گزارش تسنیم، اولین پرواز، عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طی چند روز گذشته و در اوج حملات رژیم صهیونیستی به بیروت و حومه جنوبی آن و با وجود اینکه فعالیت های هوایی در فرودگاه پایتخت لبنان عادی نیست، دو پرواز از ایران به این شهر جذب شد. توجه زیادی

به گزارش تسنیم، اولین پرواز، عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان به بیروت سفر کرد و سفر دوم توسط محمدباقر قالیباف سخنگوی شورای اسلامی شهر انجام شد. هر دو سفر را باید از مهمترین و به موقع ترین اقدامات جمهوری اسلامی در عرصه دیپلماسی برای حمایت از جبهه مقاومت به ویژه حزب الله لبنان در برابر تهدیدات و حملات رژیم صهیونیستی دانست.

این دو اقدام نشان داد که موضوع دشمنی سرطان اسرائیل و حمایت از جبهه مقاومت یک موضوع غیرسیاسی و یک مسئله ملی و انسانی در جامعه ایران است و این امر به ویژه در واکنش‌های عمومی همه جناح‌ها و گروه‌های سیاسی داخل قابل مشاهده است. به این دو سفر فهمید.

محمدباقر قالیباف به بیروت سفر کرد که در کنش نمادین خود به عنوان خلبان پرواز مسئول پرواز. و پس از ورود به بیروت بلافاصله در یکی از نقاط پایتخت لبنان که مورد حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود، حاضر شد.

اما در بحبوحه یک وحدت و همدلی عمومی حول محور دشمنی با رژیم صهیونیستی پس از این دو اقدام که فراتر از مسائل و رفتارهای سیاسی داخلی بود، عده ای در داخل کشور نیز از همین موضوع برای دامن زدن به درگیری های داخلی استفاده کردند. نقش گویندگان رادیو اسرائیل را بازی می کند.

در زمانی که حتی مخالفان سیاسی قالی بافی و نزدیکان آقای جلیلی مانند امیرحسین ثابتی و وحید یامین پور و بسیاری دیگر حتی در جبهه اصلاح طلبان از اقدام شجاعانه و به موقع رئیس مجلس ایران در سفر به بیروت و اعلام عملی کامل تمجید کردند. پشتیبانی از محور مقاومت – در سفر آقای عراقچی هم همین رفتار عاقلانه رخ داد: افرادی مثل عبدالرضا داوری از این مضمون برای شکل دادن به یک درگیری داخلی و ایجاد دعوای داخلی استفاده می کنند.

عبدالرضا داوری از جمله چهره های مشکوک داخل با سابقه ای سیاه است که آخرین اقدامش به چند روز پیش و در آستانه اولین سالگرد طوفان الاقصی برمی گردد.

متهم كردن مقامات رده بالاي جبهه مقاومت و جاسوس خواندن آنها در حالي كه رزمندگان اين جبهه در يكي از سرنوشت سازترين نبردهاي سالهاي اخير با رژيم صهيونيستي مي جنگند و دامنه اين درگيري روز به روز در حال گسترش است. در روز امروزه تنها کسانی که نقش رادیو فارسی زبان اسرائیل را در آن بر عهده گرفته اند، این کار را انجام می دهند.

هیچ عقل سلیمی در هیچ کجای دنیا به کسانی که در بحبوحه جنگی گسترده به دشمن کمک می کنند اجازه نمی دهد که آزادانه در چنین اقداماتی در جبهه خود شرکت کنند، اما مشخص نیست که دستگاه قضایی از اقدام با قاطعیت و تعلل کند. بازدارندگی . با چنین افرادی گاهی از مرز عبور می کنند. رسانه های اسرائیلی در داخل چه چیزی را دنبال می کنند؟

البته طی روزهای اخیر و در پی انتشار اکاذیب و اتهامات علیه رهبران جبهه مقاومت توسط عبدالرضا داوری، دادستان تهران علیه وی اعلام جرم کرده است اما مشخص است که این اقدام نتوانسته موجی را متوقف کند. صدای اسرائیل در جبهه آنطور که باید.

27215

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=396911

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.