افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

عباسی جایگزین رحیمی شد – ایسنا

  • کد خبر : 367619
عباسی جایگزین رحیمی شد – ایسنا

مراسم تجلیل و معارفه مدیران کل روابط عمومی ریاست جمهوری با حضور معاون ارتباطات و اطلاع رسانی و جمعی از مدیران و کارکنان نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. به گزارش ایسنا، سید محمد مهدی طباطبایی ظهر امروز; وی روز چهارشنبه بیست و هشتم شهریور ماه 1403 در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و […]

مراسم تجلیل و معارفه مدیران کل روابط عمومی ریاست جمهوری با حضور معاون ارتباطات و اطلاع رسانی و جمعی از مدیران و کارکنان نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش ایسنا، سید محمد مهدی طباطبایی ظهر امروز; وی روز چهارشنبه بیست و هشتم شهریور ماه 1403 در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و فعلی روابط ریاست جمهوری ضمن قدردانی از زحمات و خدمات محمدمهدی رحیمی در مدت تصدی این دفتر اظهار داشت: رحیمی در یک ماه گذشته که من اینجا بودم، خلق و صاعصدر همکاری سازنده و موثری داشتند.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور همچنین ارتباط طولانی مدت خود با حبیب الله عباسی مدیرکل جدید روابط عمومی، سابقه بیش از دو دهه فعالیت وی در عرصه رسانه به ویژه در همان زمان را برشمرد. زمان . وی با تاکید بر ظهور رسانه های مجازی از جمله مشارکت موثر خود در راه اندازی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) خاطرنشان کرد: برای آقای عباسی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم دوران جدیدی پر از موفقیت و اتفاقات خوب را رقم بزند.

محمدمهدی رحیمی نیز در این مراسم به تقارن برگزاری این مراسم با ایام خجسته میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) اشاره کرد و گفت: کار روابط عمومی دفتر رئیس جمهور با روابط عمومی با سایر نهادها متفاوت است. و همکاری با رئیس جمهور چارچوب خاصی دارد. کار این مجموعه مستلزم همکاری رییس اجرایی کشور بوده و الزامات ویژه ای دارد چرا که اجرای ماموریت های آن تنها با حمایت و تلاش مستمر تیم متخصص متعهد به ماموریت ها امکان پذیر بود. این بخش موفق باشد

حبیب الله عباسی مدیرکل جدید روابط عمومی دفتر رئیس جمهور نیز در این مراسم اظهار داشت: امیدوارم با همراهی در این برهه حساس بتوانیم امیدی که در جامعه ایجاد شده به اعتماد و سرمایه تبدیل شود. جامعه پایدار». با همکاری و همراهی همکاران در روابط عمومی و سایر دستگاه های ریاست جمهوری، گزارش فعالیت ها و تلاش های دولت را موثرتر و امیدوارکننده تر گزارش خواهم کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=367619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.