افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

عبادزاده: گل محمدی شخصیت و عملکرد خود را ثابت کرده – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 118644
عبادزاده: گل محمدی شخصیت و عملکرد خود را ثابت کرده – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد که بازیکنان این تیم باید حاشیه را کنار بگذارند و به جای اینکه به فکر پول باشند به فکر پیراهن این تیم باشند. روح الله عبادزاده در گفتگو با برنا درباره احساس خود و وضعیت حضورش در ورزشگاه شهید شیرودی باز هم گفت: فوتبال خود را از این ورزشگاه شروع می […]

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد که بازیکنان این تیم باید حاشیه را کنار بگذارند و به جای اینکه به فکر پول باشند به فکر پیراهن این تیم باشند.

روح الله عبادزاده در گفتگو با برنا درباره احساس خود و وضعیت حضورش در ورزشگاه شهید شیرودی باز هم گفت: فوتبال خود را از این ورزشگاه شروع می کنیم. ما مدیون این ورزشگاه و هواداران هستیم. هر چه داریم از مردم است.

وی در خصوص دیدار با کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم آقای هاشمی تلاش کند و چون اهل ورزش است مطمئنم به ورزشکاران کمک خواهد کرد.

پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس درباره وضعیت این روزهای این تیم گفت: خدا را شکر اوضاع بد نیست انشاالله حاشیه ها را کنار بگذارند و از فوتبال لذت ببرند. مثل زمان خودمان که کلوخ از زمین برمی داشتیم و فوتبال بازی می کردیم، باید بیشتر به فکر پیراهن پرسپولیس و البته هواداران باشند تا پول.

ابازاده درباره مدافعان پرسپولیس گفت: خدا را شکر شرایط مدافعان پرسپولیس و در کل مدافعان تیم خوب است. امیدوارم این وضعیت خط دفاعی تا کسب عنوان قهرمانی آسیا ادامه داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به یحیی گل محمدی خاطرنشان کرد: گل محمدی تاکنون شخصیت، عملکرد و کارنامه خود را ثابت کرده و امیدوارم همین مسیر را ادامه دهد و برای خود و پرسپولیس افتخار کسب کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)