افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

عامل کلاهبرداری از سالمندان زنجان دستگیر شد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 278729
عامل کلاهبرداری از سالمندان زنجان دستگیر شد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه محمدعلی آدینا آره وی گفت: در پی شکایت مردی مسن مبنی بر سوء استفاده از کارت بانکی وی توسط مرد میانسال، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت. وی افزود: با بررسی اظهارات مشخص شد شاکی […]

به گزارش خبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه محمدعلی آدینا آره وی گفت: در پی شکایت مردی مسن مبنی بر سوء استفاده از کارت بانکی وی توسط مرد میانسال، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی اظهارات مشخص شد شاکی مردی است که به دلیل کهولت سن در خودپرداز بازار سرگردان بوده است. می توان زاده درخواست کمک کرده است که پس از انجام امور بانکی و تعویض کارت خود با شاکی، در اولین فرصت موجودی کارت را به کارت دیگری منتقل کرده است.

سرهنگ آدینا آره وی با اشاره به اینکه ادعاهای مشابه مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: با بررسی اظهارات مالباخته با یکسری تحقیقات میدانی و با استفاده از روش های نوین پلیسی، کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری متوجه شدند که فرد کلاهبردار در کمین زندانی دیگر بوده است. شناسایی، در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در عملیات ضربتی یک قطعه کارت بانکی متعلق به یکی از متهمان کشف شد.

این افسر انتظامی افزود: متهم در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی شد اما در ادامه تحقیقات به دلیل تلف شدن اموال و مدارک کشف شده به 20 فقره کلاهبرداری از افراد مسن و بی سواد در شهرستان اعتراف کرد. زنجان.”

رئیس پلیس زنجان با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان خواست از تحویل کارت اعتباری خود به افراد ناشناس خودداری کنند تا از حساب های آنها سوء استفاده نشود.

در اجرای طرح ایمن سازی محله 20 فقره سرقت کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: در نتیجه اجرای طرح ایمنی محلهزاگرات) 20 فقره سرقت کشف و 17 سارق دستگیر شدند.

سرهنگ محسن غنیمتی افزود: برای مبارزه با سرقت با تشکیل تیمی مجرب از ماموران پلیس آگاهی سارقان را دستگیر و کشف کنید. فنجان شهرستان ضمن انجام گشت های گزینشی در حوزه استحفاظی طرح ایمنی محله (زاگرات) انجام شد.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح 17 سارق دستگیر شدند که در تحقیقات اولیه به 20 فقره سرقت اعتراف کردند.

این افسر پلیس ادامه داد: از نتایج اجرای این طرح دستگیری 17 سارق و کشف 12 فقره سرقت از اماکن شخصی، 4 فقره سرقت از اماکن عمومی، 2 فقره سرقت سیم و کابل و 2 فقره سرقت از اماکن عمومی بود. موتور سیکلت های سرقتی

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در پایان با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهم به مراجع قضایی، تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت با تمام نیرو برای برقراری امنیت پایدار ادامه خواهد داشت. در سطح شهر و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت امنیتی مشکوک، در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند.

دستگیری معتادان و فروشندگان مواد مخدر در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از زمان اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در قالب جمعی آوردن معتادان متجاهر گزارش دادند و گفتند: برای افزایش ایمنی عمومی، پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با خرده فروشان با حضور چند تیم از فرماندهی انتظامی استان زنجان اجرا شد.

سرهنگ دیوید مرسلی خاطرنشان کرد: ماموران با اعمال این طرح موفق به دستگیری 9 قاچاقچی خرد انواع مواد مخدر و فروشندگان مواد مخدر شدند. آوردن 23 نفر معتاد شدند وی افزود: در اجرای این طرح یک کیلو و 740 گرم مواد مخدر سنتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان بر جدیت پلیس در اجرای مستمر طرح های پاکسازی مناطق آلوده تاکید کرد و از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=278729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.