افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
5

عاملان شهادت مدافع امنیت در بمپور شناسایی شدند + جزئیات

  • کد خبر : 121444
عاملان شهادت مدافع امنیت در بمپور شناسایی شدند + جزئیات

به گزارش رکنا، سردار دوستعلی جلیلیان افزود: با کسب سرنخ از این افراد در پی اقدامات پلیسی، گرفتن در کمترین زمان ممکن انجام خواهند شد. شهید قربانی به همراه سایر ماموران گشت شهرستان بمپور در حال برقراری و حفظ امنیت و آرامش شهروندان بود که در 19 آبان ماه مورد حمله وحشیانه دشمنان کردل قرار […]

به گزارش رکنا، سردار دوستعلی جلیلیان افزود: با کسب سرنخ از این افراد در پی اقدامات پلیسی، گرفتن در کمترین زمان ممکن انجام خواهند شد.

شهید قربانی به همراه سایر ماموران گشت شهرستان بمپور در حال برقراری و حفظ امنیت و آرامش شهروندان بود که در 19 آبان ماه مورد حمله وحشیانه دشمنان کردل قرار گرفت و به شهادت رسید.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان همچنین با اشاره به کشف سلاح در حوزه پلیس آگاهی به اقدامات منفی اشاره کرد و افزود: پلیس استان در اجرای این طرح با اشراف اطلاعاتی موفق به کشف 10 قبضه سلاح جنگی و شکاری شد.

سردار جلیلیان در میدان نبرد مواد مخدر وی ادامه داد: این میدان عملیاتی در مدت مذکور موفق به کشف 442 کیلوگرم انواع مواد مخدر، دستگیری 4 قاچاقچی حرفه ای و توقیف 2 دستگاه خودروی حمل مواد مخدر از قاچاقچیان شد.

وی با اشاره به انهدام دو باند سارقان خودرو و موتورسیکلت و کشف یک دستگاه خودرو مسروقه در جنوب سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: در حوزه آگاهی پلیس و کشف جرم، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی چهار قاتل مسلح شدند. همراه با سلاح های مورد استفاده در آدم کشی دستگیری گلشن و سرباز در شهرستان دلگان.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در عملیاتی دیگر دو آدم ربا در ایرانشهر دستگیر و دو گروگان آزاد شدند.

سردار جلیلیان تصریح کرد: در زمینه مبارزه با جرایم اقتصادی، کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی در دو عملیات جداگانه موفق به کشف تعدادی اقلام احتکار شده و قاچاق از قبیل پوشاک، لاستیک و لوازم جانبی خودرو در سیستان و بلوچستان شدند که ارزش آنها برآورد شد. به مبلغ هشت میلیارد ریال

وی با اشاره به اینکه اخلال گران نظم و امنیت و متخلفان باید بدانند سیستان و بلوچستان جای امنی برای آنها نیست و طبق قانون با آنها قاطعانه برخورد خواهیم کرد، تاکید کرد: با تشکیل یک نظام حقوقی و قضایی پایگاه عملیات پلیس در شهرستان ایرانشهر، طرح های عملیاتی برای برقراری نظم امنیت و آرامش شهروندان ادامه خواهد داشت.

سردار جلیلیان بیان کرد: در حوزه اقدامات مثبت پنج برنامه فرهنگی و آموزشی با عنوان تماس با پلیس در مدارس و اماکن مختلف شهرستان های ایرانشهر و دلگان با حضور هنرمندان اجرا شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=121444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.