افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

عالیشاه: یاد گرفتیم همیشه بجنگیم/ قهرمانی دور نیست – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 403714
عالیشاه: یاد گرفتیم همیشه بجنگیم/ قهرمانی دور نیست – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما همیشه جنگیدن را یاد گرفته ایم و تنها کاری که می توانیم انجام دهیم ایجاد مشکل برای حریف است. امید عالیشاه در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل السعد در لیگ برتر آسیا گفت: ابتدا از هواداران ایرانی که در قطر هستند تشکر می کنم. آنها همیشه دوازدهمین […]

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما همیشه جنگیدن را یاد گرفته ایم و تنها کاری که می توانیم انجام دهیم ایجاد مشکل برای حریف است.

امید عالیشاه در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل السعد در لیگ برتر آسیا گفت: ابتدا از هواداران ایرانی که در قطر هستند تشکر می کنم. آنها همیشه دوازدهمین دوست و همراه ما بوده اند. با حضور شما انرژی ما بالاتر از همیشه است و همیشه این مشکل را احساس می کنیم.

و افزود: باید بگویم بازیکنان ما با تمام قدرت، شجاعت، اتحاد و روحیه ای که از پرسپولیس به ارث برده اند وارد زمین می شوند. با تمام احترامی که برای تیم السد قائل هستیم برای سه امتیاز این دیدار می جنگیم. فکر می‌کنم با توجه به تاریخچه بازی دو تیم مقابل هم بازی‌های خوبی داشته‌اند. فکر کنم این بازی هم همینطور باشه

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا می توان طلسم قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر آسیا را شکست، گفت: قطعا رویای گذشته را نخواهیم دید و هر روز برای موفقیت در آسیا تلاش می کنیم. از کادر فنی و بازیکنانی که به تیم پیوستند نیرو و انرژی تازه ای گرفتیم و روحیه جنگندگی که از پرسپولیس آموختیم ما را به جلو می برد. ما همیشه جنگیدن را یاد گرفته ایم و تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که برای حریف مشکل ایجاد کنیم و با تمام توان در بازی شرکت کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم این افتخار (قهرمانی آسیا) بیاید و دور نباشد. همانطور که می بینید سال گذشته تیم ها خیلی بیشتر از العین هزینه کردند اما در نهایت العین قهرمان شد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در دو بازی اول 5 امتیاز از دست داد و از طرفی متأسفانه دیگر نماینده ایران مقابل السد نتیجه را از دست داد و انتظار یک نتیجه خوب و یک پیروزی برای ایران از پرسپولیس است. عالیشاه در پاسخ به این سوال گفت: نمی خواهیم در مورد بازی های گذشته صحبت کنیم اما این روزها خوب تمرین کرده ایم. در دوران فیفا، ما فشار بیشتری به بدن‌ها وارد می‌کردیم تا خوب بازی کنند. امیدوارم با دست پر برگردیم و با تمام وجود بازی کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)