افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

عالیشاه: هیچی تمام نشده، خوشحالی ما تا امشب است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 274067
عالیشاه: هیچی تمام نشده، خوشحالی ما تا امشب است – پرسپولیس نیوز

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که بازیکنان این تیم فقط امشب خوشحال می شوند و کار قهرمانی را تمام شده نمی دانند. امید عالیشاه پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: تا زمانی که مقابل پرسپولیس بجنگیم قطعا تمام توان خود را می گذاریم و برای […]

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که بازیکنان این تیم فقط امشب خوشحال می شوند و کار قهرمانی را تمام شده نمی دانند.

امید عالیشاه پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: تا زمانی که مقابل پرسپولیس بجنگیم قطعا تمام توان خود را می گذاریم و برای پیروزی این تیم می جنگیم. یعنی به مبارزه ادامه بده امیدوارم الان حاشیه ای برای این موضوع ایجاد نکنند.

وی در پاسخ به این سوال که در بین دو نیمه و رختکن که پرسپولیس موفق شد در نیمه دوم 4 بر 3 برنده شود چه اتفاقی افتاد، گفت: اتفاق خاصی نیفتاد. نتیجه را باور نکردیم و تعجب کردیم اما بین دو نیمه و وقتی وارد زمین شدیم بچه ها را جمع کردیم و گفتیم آقا ما در نتیجه بازی 3-0 عقب هستیم، برویم میدان و بازی ما را به راحتی و از بازی لذت ببریم. به پسرها گفتیم که اگر توانستیم دو یا سه گل به ثمر برسانیم، بهتر است در صورت باخت، فدای سرمان باشیم، چون زحمت کشیدیم و حداقل می دانیم که بهترین کار را انجام دادیم. الحمدلله به این سخنان پاسخ دادند و امیدوارم دیگر چنین حوادثی تکرار نشود. ما را به حد سکته رساندند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا پرسپولیسی ها فکر می کردند به راحتی استقلال خوزستان را شکست می دهند و به همین دلیل رقیب را دست کم گرفتند، تصریح کرد: نه اصلا اینطور نیست. فکر می کنم خودمان را شگفت زده کردیم، مخصوصا با گل دوم. روی گل اول اشتباه شد. گل دوم برای ما غافلگیرکننده بود. اما در هر صورت از هواداران تیم تشکر می کنم. خدا را شکر شایسته این پیروزی بودند و صبور بودند. سپس کادر فنی و بازیکنان ما از ما حمایت کردند و توانستیم برنده شویم.

عالیشاه با بیان اینکه اقدامات کادرفنی پرسپولیس به خوبی جواب داد و بازیکنان را با انگیزه برای جبران وارد زمین کرد، گفت: بازیکنان چه در زمین، چه روی نیمکت و چه در سکوها می دانند که پیراهن کدام تیم را بر تن کرده اند. . یا من یا بازیکن دیگری. بازی های زیادی روی نیمکت بودم اما وقتی وارد زمین شدم تمام تلاشم را کردم. من هم همین را به شما گفتم، چون در تیم بزرگی بازی می کنم. بازیکنانی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند، بهترین عملکرد را داشتند و بازیکنانی که در نیمه اول در زمین حضور داشتند، بهترین عملکرد را داشتند. بقیه بحث های فنی است.

وی در خصوص اینکه سرنوشت قهرمانی در دست پرسپولیس است، تصریح کرد: هیچ چیز تمام نشده است. فکر می کنم امشب خوشحالی ما به پایان می رسد و فقط باید به بازی بعدی فکر کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره ناراحتی پورموسوی و دستیارش از اقدام داور در اخراج بازیکن استقلال خوزستان گفت: پنالتی اعلام شده که همه می گفتند پنالتی است. فکر می کنم اشتباهی که برای اوستون آرونوف روی خط لمسی رخ داد نیز یک پنالتی بود.

عالیشاه در پاسخ به این اظهارات این خبرنگار گفت: اعضای کادر فنی استقلال خوزستان معتقد بودند بازیکنشان تکل نکرده و لیز خورده است. می خواستم لغزش نکنم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)