افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

عالیشاه: اگر قلعهنویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم/ در انتخاب سرمربی هیچ دخالتی نداریم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 294303
عالیشاه: اگر قلعهنویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم/ در انتخاب سرمربی هیچ دخالتی نداریم – پرسپولیس نیوز

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که قهرمانی های این تیم در فصل جاری و قبل اتفاقی نبوده است. امید عالیشاه درباره قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در بیست و سومین دوره لیگ برتر با وجود اینکه استقلال مدت ها در بالای جدول بود صحبت کرد. او از نیم فصل دوم با توجه به شناختی که […]

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که قهرمانی های این تیم در فصل جاری و قبل اتفاقی نبوده است.

امید عالیشاه درباره قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در بیست و سومین دوره لیگ برتر با وجود اینکه استقلال مدت ها در بالای جدول بود صحبت کرد. او از نیم فصل دوم با توجه به شناختی که عثمار از تیم داشت، تیم را به نحو احسن رهبری کرد و وظایف تاکتیکی را که در نظر داشت اجرا کرد و بچه ها تمام تلاش خود را انجام دادند. قطعا بدون همدلی و اتحاد نمی توانستیم به این مهم برسیم.

وی در پاسخ به اینکه اگر فصل آینده در پرسپولیس بازی کند می تواند رکورد محمد پنجعلی را بشکند، گفت: به نظر من آمار فردی برای تک تک بازیکنان تیم پرسپولیس مهم نیست، مهم موفقیت تیم است. . این آمار در کنار موفقیت تیم دیده خواهد شد. خدا را شکر قطعا تعداد بازی ها برای من مهم است اما مهمترین چیز موفقیت تیم است.

عالیشاه با بیان اینکه قلعه نویی به دلیل سن بالا و نداشتن تجربه ملی او را به تیم ملی دعوت نکرد، تصریح کرد: آقای قلعه نویی به من لطف دارند و برای تیم ملی نیز آرزوی موفقیت دارم. همه ما زیر پرچم یک کشور ایستاده ایم و برای موفقیت تیم ملی دعا می کنیم. انرژی مثبت ما پشت سر آنهاست و امیدوارم موفق شوند. برای تیم ملی زیر 11 سال در همه رده های ملی بازی کردم. در تیم امید و بزرگسالان هم بازی کردم و در دوره کیروش به اردو دعوت شدم و چهار پنج بازی انجام دادم. متأسفانه یک سری اتفاقات افتاد که نمی خواهم به آن بازگردم. تا زمانی که قلانوی تشخیص بدهد و فکر کند می توانم به تیم ملی کمک کنم، با افتخار به تیم ملی خدمت خواهم کرد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتقاد رقبا از قهرمانی ارتش سرخ خاطرنشان کرد: به این ترتیب مسابقات به یک موضوع مشترک تبدیل شده است. هواداران فهیم استقلال می فهمند که تیمشان باید خیلی بهتر از آنها بازی کند. خیلی از بچه های آنها دوستان خوب ما هستند و همیشه این رقابت وجود دارد، اما اگر بخواهیم در مورد موفقیت یک تیم در هشت سال گذشته صحبت کنیم، درست نیست. تیم ما 14 جام کسب کرده است. بدون شک این قهرمانی ها اتفاقی نیست و بچه های ما تشنه جام هستند. وقتی دو یا سه جام می گیری طبیعتا انگیزه خود را از دست می دهی، اما می بینی که پسران ما در هر بازی همه چیز دادند. شاید اگر استقلال بازی با نساجی را می برد به راحتی قهرمان می شد، نمی توانیم این مسائل را به دست داوران بسپاریم و بگوییم داور این کار را کرد و آن بازیکن این کار را کرد، این حرف ها خوشایند و عادلانه نیست.

وی در خصوص انتخاب سرمربی پرسپولیس و اینکه در روزهای آینده منتظر اسمار خواهند بود، گفت: با توجه به صحبت های من، اسمار باید گزارش دهد و امیدوارم هر چه زودتر این موضوع روشن شود. در نیم فصل گذشته بعد از اینکه درویش از من، بیرانوند و امیری درباره انتخاب سرمربی پرسید، به او گفتم که چه کسی را به عنوان سرمربی انتخاب می کنی، به تو بستگی دارد، من به عنوان بازیکن با تیم قرارداد دارم و انجام خواهم داد. تمام تلاشم برای انجام وظیفه ام است و هر انتخابی که بکنید از شما حمایت می کنیم و در این گونه مسائل دخالت نمی کنیم.

وی در خصوص دریافت مبلغ قراردادها و میزان مطالبه آنها و این صحبت ها مبنی بر اینکه بیرانوند یک درصد از پول خود را نگرفته و می تواند قرارداد خود را فسخ کند، گفت: من حرفی از مردم نمی زنم. از زمانی که بانک شهر آمده شرایط مهیا شده و آقای احمدی یکی از افرادی است که به فکر تیم است. آقای درویش هم شرایط خوبی دارد و خیلی از مشکلات را حل کرده است. اگر بخواهیم در مورد معوقات خود صحبت کنیم، برخی از ما حدود 15 درصد از دو سال قبل، 25 درصد از سال گذشته و امسال فکر می کنم حدود 30 درصد از قراردادهایمان باقی مانده است. این چیزها مهم نیست، مهم این است که روال کار رعایت شود و با علم به اینکه سازمانی مثل بانک شهر مسائل را پیگیری می کند و می خواهد در راستای اهداف تیم کمک کند، ما را به آینده امیدوار می کند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره ناراحتی هواداران استقلال از بازیکنان باتجربه پرسپولیس اظهار داشت: برای من سخت است. روزی که استقلال قهرمان شد، گفتیم آنها لیاقتش را داشتند و بدون باخت قهرمان شدند و فوتبال خوبی ارائه کردند، اما خوب نیست که موفقیت های ما را زیر سوال ببرند و یک تیم را با یک کلمه زیر سوال ببرند. این مشکلات فضای بین هواداران و بازیکنان را متشنج می کند و اتفاقات زیادی در ورزشگاه می افتد که باعث آسیب دیدن هواداران می شود.

وی در پاسخ به این سوال که «پرسپولیس با وجود قوانین سقف بودجه می تواند با حریفان عربستانی خود در لیگ برتر رقابت کند؟»، گفت: قبلا این موضوع را مطرح کرده ایم. اول اینکه به نظرم تعداد جایگاه هایی که برای بزرگسالان اعلام کردند خیلی کم است چون هر تیم باید سه مسابقه برگزار کند. فکر نمی کنم مشکل سقف بودجه در هیچ کجای دنیا وجود داشته باشد. به جای این کارها باید به دنبال حق پخش تلویزیونی باشیم تا بتوانیم به باشگاه ها کمک کنیم نه اینکه آنها را محدود کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)