افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

عافی میلان، اثر هنری مهدی طارمی / سالمندان جام جشنواره گل را راه اندازی کردند!

  • کد خبر : 382467
عافی میلان، اثر هنری مهدی طارمی / سالمندان جام جشنواره گل را راه اندازی کردند!

در ادامه از اولین شب دور دوم لیگ قهرمانان اروپا، مدعیان پیروز شدند و مهدی طارمی شبی خاطره انگیز را پشت سر گذاشت. به گزارش ایسنا، اینتر در خانه با 4 گل و با درخشش بی نظیر مهدی طارمی، ستاره شراخ بلگراد را شکست داد. مهدی طارمی آخرین گل تیمش را در این دیدار به […]

در ادامه از اولین شب دور دوم لیگ قهرمانان اروپا، مدعیان پیروز شدند و مهدی طارمی شبی خاطره انگیز را پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، اینتر در خانه با 4 گل و با درخشش بی نظیر مهدی طارمی، ستاره شراخ بلگراد را شکست داد. مهدی طارمی آخرین گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند و گل های دوم و سوم اینتر را برای آرناتوویچ و مارتینس به ثمر رساند و هاکان گل اول را برای افعی ها به ثمر رساند. اینتر با این برد 4 امتیازی شد.

در یکی از مهم ترین دیدارها، آرسنال با گل های هاورتز و ساکا، پاری سن ژرمن را در ورزشگاه امارات شکست داد تا دوئل آرتتا و انریکه به سود جوان اسپانیایی به پایان برسد و آرسنال 4 امتیازی شود و پاری سن ژرمن. با 3 امتیاز باقی ماند.

شاگردان هانسی فلیک در بارسلونا جشنواره گل را در خانه راه اندازی کردند و با گل های لواندوفسکی (2 بار)، رافینیا، مارتینز و کامارا (گل به خودی) با 5 گل یانگ بویز را شکست دادند تا پس از شکست هفته اول مقابل لیل به قله برسند. . 3 امتیاز اول خود را در این مسابقه کسب کنید.

در اسلواکی اما اسلوان براتیسلاوا توسط سیتیزن ها تحقیر شد و با گل های گوندوگان، فودن، مک آتی و هلند با 4 گل شکست خورد. شهروندان با این پیروزی 4 امتیازی شدند.

در آلمان شاگردان سلتیک برندان راجرز دچار تحقیر تاریخی شدند و دورتموند نماینده اسکاتلند در وستفالن را با نتیجه 7 بر یک شکست داد و 6 امتیازی شد.

شاگردان ژابی آلونسو در بای آرنا موفق شدند با ارائه نمایشی برتر مقابل میلانی ها دومین شکست متوالی شاگردان فونسکا در لیگ قهرمانان اروپا را به ثبت برسانند. بایرلورکوزن با این پیروزی 6 امتیازی شد.

در آخرین دیدار، نبرد آیندهوون و اسپورتینگ لیسبون با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

اما در سری مسابقات لیگ کاپ انگلیس یک بازی برگزار شد که طی آن نیوکاسل با یک گل ویمبلدون را شکست داد و راهی دور بعد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.