افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

عارف: با توجه به شیطنت متجاوز در زمان و شرایط مناسب پاسخ خواهیم داد

  • کد خبر : 410735
عارف: با توجه به شیطنت متجاوز در زمان و شرایط مناسب پاسخ خواهیم داد

به گزارش ایرنامحمدرضا عارف شب شنبه 14 آبان 1403 با حضور در دفتر حماس در تهران و تسلیت شهادت یحیی سنور با تاکید بر اینکه آزادسازی قدس شریف راهبرد اصلی جمهوری اسلامی ایران است، افزود: عملیات جبهه مقاومت در غزه و حزب الله لبنان پس از شهادت رهبران جبهه مقاومت، مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی […]

به گزارش ایرنامحمدرضا عارف شب شنبه 14 آبان 1403 با حضور در دفتر حماس در تهران و تسلیت شهادت یحیی سنور با تاکید بر اینکه آزادسازی قدس شریف راهبرد اصلی جمهوری اسلامی ایران است، افزود: عملیات جبهه مقاومت در غزه و حزب الله لبنان پس از شهادت رهبران جبهه مقاومت، مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی مصمم‌تر، منسجم‌تر و پرانرژی‌تر از گذشته است.

وی با تاکید بر اینکه راه صحیح ملت فلسطین و جنبش های مقاومت قطعا با پیروزی همراه خواهد بود، تصریح کرد: قلب مردم ایران همواره با مردم و آرمان های فلسطین است.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به روحیه آزاده و پرافتخار شهید یحیی سنور گفت: روحیه و اراده این سردار بزرگ و مجاهد و با شخصیت بزرگ، چه در دوران اسارت و چه پس از آزادی از دست رژیم صهیونیستی، شورش کوچکی نداشت. و همیشه تا آخرین لحظه از آرمانهای مردم فلسطین دفاع کرد و شهید شد.

عارف همچنین در دفتر حزب الله در تهران حضور یافت و در دیدار با نماینده حزب الله در تهران با ابراز تاسف از شهادت سید هاشم صفی الدین، اظهار داشت: جبهه مقاومت در برابر ماهیت وحشی و متجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به خوبی درخشیده است. نهضت مقاومت با شهادت رهبران بزرگی چون سید حسن نصرالله، سید هاشم صفی الدین، اسماعیل هنیه و یحیی سنور، راه خود را با عزم بیشتری نسبت به گذشته ادامه داده است و بنا به وعده الهی و آیات قرآن کریم است. قطعاً باطلی زوال ناپذیر و خون پاک این عزیزان، انگیزه ای برای نسل های آینده است.

وی در حاشیه این دیدارها در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور چشمگیر مجاهدان فلسطینی و لبنانی در مقابله با رژیم قاتل، کودک کش، غاصب و ستمگر صهیونیستی گفت: ما هیچ حرفی را در حرمت و جنایت نمی شناسیم. این رژیم دروغین و این جنایات پشتوانه استکبار جهانی است.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به حمایت مردم از جنبش فلسطین و مقاومت مردم غزه و لبنان با وجود فشارها و هزینه های معنوی در سال گذشته، افزود: مجاهدان مقاومت عزم بیشتری برای مقابله با این رژیم غاصب دارند. زیرا در سمت راست او که 75 سال است زمین را اشغال کرده است. او مردم مظلوم فلسطین را اشغال کرده و مدعی است که مالکان اصلی نباید در فلسطین زندگی کنند و این تصور غلط از نابودی و آزادی بیت المقدس در سال های آینده اتفاق خواهد افتاد. آینده

عارف در پاسخ به سوالی مبنی بر تهاجم رژیم صهیونیستی به خاک ایران تاکید کرد: پس از این حمله تجاوزکارانه، شهرهای کشور آرام‌تر و حضور مردم در خیابان‌ها نسبت به روزهای اخیر قوی‌تر شده است و این نشان می‌دهد که مسیری انتخاب مردم درست و مناسب بود.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تجاوز با هر معیار و شاخصی محکوم است و متجاوز باید منتظر پاسخ باشد، تصریح کرد: در زمان و شرایط مناسب به شیطنت متجاوز پاسخ خواهیم داد و این اقدام مذبوحانه علیرغم تمام دستوراتی که آنها داشتند. دادند و مهلتی که تعیین کردند برای حل تکلیف انجام شده بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.