افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

عادت آلومینیوم به گرفتن فولاد با شمشیر عنصر خطرناکی است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 403828
عادت آلومینیوم به گرفتن فولاد با شمشیر عنصر خطرناکی است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان امروز یکشنبه 8 مهرماه از ساعت 18:15 در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با قضاوت علی اصغر مومنی به مصاف هم خواهند رفت . و با حضور سیستم داوری ویدیویی VAR روی هم قرار گرفتند و این دیدار 4-2 به سود آلومینیو به […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان امروز یکشنبه 8 مهرماه از ساعت 18:15 در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با قضاوت علی اصغر مومنی به مصاف هم خواهند رفت . و با حضور سیستم داوری ویدیویی VAR روی هم قرار گرفتند و این دیدار 4-2 به سود آلومینیو به پایان رسید.

امین کاظمیان (17 و 67)، عارف حاجی عیدی (53) و رحمان جعفری (73) برای آلومینیوم گلزنی کردند و احسان پهلوان (42) و ساسان انصاری (44) برای فولاد گلزنی کردند.

ترکیب آلومینیوم: محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی عیدی، امین جهانکوهن، سیدمهران موسوی، بهروز نوروزی فرد، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، رحمان جعفری، محمدمهدی لطفی و بهرام گودرزی.

ترکیب فولاد: اتکیر یوسپوف، مجتبی نجاریان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، علی نعمتی، احسان پهلوان، محمدرضا سلیمانی اصل، پوریا سرآبادانی، لوسیانو پریرا، امیرحسین نشاطجو و سینا اسدبیگی.

فولادی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 8 این فرصت را پیدا کردند که در آلومینیومی را باز کنند اما این فرصت را به هدر دادند.

بلافاصله شاگردان آلومینیوم مجتبی حسینی به سمت دروازه فولاد حمله کردند که ضربه سر امین کاظمیان توسط دروازه بان ازبکستانی فولاد دفع شد.

در دقیقه 12 بازیکنان فولاد به سمت دروازه آلومینیوم حمله کردند که مدافعان آلومینیوم توپ را به کرنر فرستادند.

اشتباه مدافع ملی پوش و گل اول بازی برای آلومینیو

در دقیقه 14 و پس از پاس اشتباه علی نعمتی، اکتیر یوسفوف روی محمدمهدی لطفی یک پنالتی به دست آورد و سپس محمدامین کاظمیان پشت توپ ایستاد و اولین گل بازی را برای آلومینیوم به ثمر رساند.

فولادی ها پس از دریافت گل، هجومی کار را ادامه دادند و در دقیقه 22 موقعیت خوبی برای فولاد ایجاد شد که با دخالت دروازه بان و مدافعان آلومینیومی به کرنر رفت.

گل تساوی فولاد از پهلوان

در دقیقه 42 پاس لوسیانو پریرا به احسان پهلوان رسید و او با یک ضربه زیبا گل تساوی فولاد را به ثمر رساند.

دو دقیقه طوفانی

تنها یک دقیقه پس از گل تساوی فولاد، ساسان انصاری در این دیدار توانست برای دومین بار با ضربه سر دروازه خلیفه را باز کند تا فولاد به زمین برگشت و رقیب خود را شکست دهد.

نیمه دوم طعم آلومینیومی دارد.

در نیمه دوم، آلومینیوم اراک با استفاده از اشتباهات متعدد خط دفاعی و دروازه حریف شجاعانه تاکتیک های تهاجمی خود را انجام داد. آنها توانستند با بازی درخشان کاظمیان در نیمه دوم نتیجه را به کلی تغییر دهند. کاظمیان در دقیقه 53 می خواست برای اولین بار شوت بزند که این ضربه برای حاجی عیدی تبدیل به پاس گل شد تا این مهاجم با ضربه سر دروازه فولاد را باز کند.

در آینده خبری از حمله مهمانان اهوازی نبود. گل محمدی ابتدا سعی کرد با پاس های عمقی به دفاع آلومینیومی نفوذ کند اما ضدحملات سریع بازیکنان آلومینیوم با دقت ویژه آنها در ارسال همراه بود تا بار دیگر صاحب یک پنالتی شود که کاظمیان آن را تبدیل به گل کرد.

در ادامه آلومینیوم با استفاده از عناصر تهاجمی خود موفق شد بار دیگر در دقیقه 73 توسط رحمان جعفری به گل چهارم برسد تا این تیم سه امتیاز مهم را به خود اختصاص دهد. آنها در حالی که یک برد دیگر در رکورد فصل جاری خود کسب کردند، توانستند در بازی قبلی خود مقابل ذوب آهن 4 گل به ثمر برسانند.

آلومینیوم با این پیروزی 12 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد. فولاد هم 14 امتیازی شد.

نتایج هفته هشتم لیگ برتر به شرح زیر است:

* چادرملو اردکان 1 – 0 خیبر خرم آباد

* شمس آذر قزوین هواداران 1 – 1

* استقلال خوزستان 3-2 ماه رفسنجان

* استقلال تهران صفر – ذوب آهن اصفهان 3

* آلومینیوم اراک 4 – فولاد خوزستان 2

گفتنی است سه دیدار در هفته هشتم به دلیل برگزاری جشن لیگ الیت و لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد.

جدول رده بندی لیگ بیست و چهارم در پایان بازی امشب به شرح زیر است:

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.