افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

عابدینی: رفتار درویش روی پنالتی پالش پوشان اشتباه بود/ یحیی بهترین است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 136391
عابدینی: رفتار درویش روی پنالتی پالش پوشان اشتباه بود/ یحیی بهترین است – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه تصمیم مدیریت این باشگاه برای جریمه بازیکنان و کادرفنی اشتباه بوده است، ادامه همکاری با یحیی گل محمدی را مورد تاکید قرار داد. امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اختلافات رضا درویش و یحیی گل محمدی در پرسپولیس با اشاره به نتایج تیم های ملی […]

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه تصمیم مدیریت این باشگاه برای جریمه بازیکنان و کادرفنی اشتباه بوده است، ادامه همکاری با یحیی گل محمدی را مورد تاکید قرار داد.

امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اختلافات رضا درویش و یحیی گل محمدی در پرسپولیس با اشاره به نتایج تیم های ملی و شخصیت مربیگری حسین عبدی در تیم جوانان صحبت کرد.

نوجوانان باید هزار بار کار کنند.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران درباره نتایج تیم جوانان در جام جهانی زیر 17 سال گفت: به بازیکنان این تیم خسته نباشید می گویم. خیلی تلاش کردند. نمی توان گفت برزیل به طور اتفاقی قهرمان جام جهانی شد. این تیم افق روشنی را برای فوتبال ایران و حتی کسانی که قصد دارند استعداد خود را صرف فوتبال کنند، ایجاد کرده است. اکنون زمان آماده سازی کامل برای چالش های آینده است. باید هزار بار تلاش کنند تا ناپدید نشوند.

عابدینی ادامه داد: به حسین عبدی تبریک می گویم. زمانی که مدیرعامل پرسپولیس بودم، یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان رختکن بود. من بارها با آن مشورت کردم. به او به خاطر نظم و انسجامی که در یک تیم ایجاد کرد تبریک می گویم.

عبدی در پرسپولیس به من کمک کرد.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس با اشاره به خاطره ای تاکید کرد: در سفری که با حسین عبدی به عنوان بازیکن تیم مشورت کردم مشکلی پیش آمد. اون موقع با خیلی ها فرق داشت. حسین دنبال تحصیل بود و اصرار داشت درس بخواند. در عین حال وقتی مشاوره می گرفتم مطمئن بودم که می تواند یک مربی قوی و سپس سرمربی شود. خوشحالم که در مسیر درست قدم برداشتی و کار می کنی. امیدوارم تصمیمات بعدی شما درست باشد و بتوانید به نتایج خوب خود ادامه دهید.

بهترین ها باید به انتخاب داده شود

وی نتایج تیم بزرگسالان را نیز یادآور شد: باید همیشه از تیم کشور که نماینده بسیار مهمی در عرصه بین المللی است حمایت کامل کنیم. امیدوارم حمایت کامل شود و این تیم با توجه به پتانسیلی که دارد نتایج خوبی کسب کند.

باشگاه پرسپولیس در پنالتی اشتباه کرد

عابدینی در خصوص جریمه 10 درصدی پرسپولیس پس از اولین شکست در لیگ برتر گفت: تصمیم کاملا اشتباهی بود. روانشناسی پس از باخت بسیار مهم است. مدیران باشگاه رفتار بسیار بدی داشتند. پرسپولیس در یک حادثه مغلوب سپاهان شد. این تیم به هیچ وجه مستحق مجازات نبود.

وی ادامه داد: در سال 1374 آری هان برای مربیگری تیم ملی ایران رزومه ارائه کرد. با او ملاقاتی داشتم. خیلی صریح گفت: در کوتاه مدت نمی توانم کاری انجام دهم، اما می توانم تو را موفق کنم. او توضیحات فنی داد و گفت که می توان از ضربات ایستگاهی یا کرنر به تیم های قدرتمند آن زمان گل زد. سپاهان دقیقا با همین اختلاف به پرسپولیس گل زد.

یحیی بهترین و عالی ترین گزینه است.

عابدینی درباره اختلاف مدیران باشگاه به خصوص رضا درویش و یحیی گل محمدی و احتمال اخراج سرمربی سرخپوشان تصریح کرد: چرا باید برود؟! داشبوردهای یحیی برای تعامل با بازیکنان، باشگاه ها، هواداران، بار فنی، خواندن مسابقات و غیره عالی هستند. او به عنوان سرمربی پرسپولیس فردی موفق است. چرا باید یک مربی موفق را ترک کنید؟ فکر کردن به این موضوع نیز اشتباه است.

عابدینی به طور کامل از سرمربی پرسپولیس حمایت کرد و گفت: یکی مثل کی روش را می خواهید که مدام گلایه کند و بعد برای چند مشت دلار خفه شود؟! یحیی شخصیت دارد. او نگرش سازمانی دارد و کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.

فرگوسن ایرانی ایرادی ندارد

وی با تاکید بر ثبات فنی در تیم های پرطرفدار و موفق خاطرنشان کرد: روندی که باشگاهی مانند منچستریونایتد زیر نظر الکس فرگوسن طی کرد باید الگو باشد. آیا او 17 سال موفق نداشت؟ چرا مدل ایرانی خود را ایجاد نمی کنید؟ حضور چنین مربی برای پرسپولیس اتفاق بسیار خوبی است که باید از آن حمایت کرد و از همین حمایت ها باید موفقیت را انتظار داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=136391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.