افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

ظروف زباله در پایتخت در آستانه انفجار است

  • کد خبر : 311341
ظروف زباله در پایتخت در آستانه انفجار است

آفتاب نیوز: موضوع نظافت و رفت و روب شهر تهران یکی از موضوعاتی است که در این دوره مدیریت شهری بارها مورد انتقاد اعضای شورای شهر تهران قرار گرفته است و اعضای شورای شهر تهران پیش از این نیز بارها به شهرداری تهران تذکر داده اند. قدرت. سازمان مدیریت پسماند شهری. مهدی چمران; رئیس شورای […]

آفتاب نیوز:

موضوع نظافت و رفت و روب شهر تهران یکی از موضوعاتی است که در این دوره مدیریت شهری بارها مورد انتقاد اعضای شورای شهر تهران قرار گرفته است و اعضای شورای شهر تهران پیش از این نیز بارها به شهرداری تهران تذکر داده اند. قدرت. سازمان مدیریت پسماند شهری.

مهدی چمران; رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه تهران با توجه به وسعت تهران نباید شرایط نامناسبی داشته باشد، گفت: همه از این موضوع گلایه دارند و حق دارند و ما نیز همانطور که گفته شد به این شرایط انتقاد داریم اما لازم به ذکر است که شرایط به گونه ای است که اصلاح این فضا به راحتی امکان پذیر نیست، اما با وجود همه این موارد، ورود به این مبحث از قبل انجام شده است.

دیگر اعضای شورای شهر تهران بارها از شرایط نامناسب این نقطه از پایتخت انتقاد کرده و از شهردار تهران خواسته اند این وضعیت را تغییر دهد.

رضا محمدی مسئول نظافت شهر تهران و مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران در 7 تیر 1402 از برنامه ریزی این سازمان برای تغییر وضعیت پاکیزگی در پایتخت خبر داد و گفت: متاسفانه وضعیت پاکیزگی در تهران به وجود آمده است. خوب نیست و انشالله طی برنامه ریزی ماه آینده شرایط به حداقل شرایط خواهد رسید.

همچنین در 23 مرداد 1402 علیرضا زاکانی; شهردار تهران در حکمی رضا محمدی؛ مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند به عنوان مسئول مدیریت و اجرای تعمیر و نگهداری یکپارچه در حوزه پاکسازی شهری منصوب شد.

اما با گذشت یک سال همچنان گلایه شهروندان از وضعیت تهران ادامه دارد و سطل های زباله در ساعات زیادی پر از زباله و… می شود. اگرچه مسئولان شهری به ویژه سازمان پسماند تلاش هایی برای تغییر وضعیت انجام داده اند، اما همچنان…

اگرچه مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند مدعی است وضعیت رفت و روب و نظافت پایتخت نسبت به گذشته بهتر شده است، اما بازدید از روستاها و پرکردن سطل های زباله در ساعاتی از شبانه روز حکایت دیگری دارد. .

در همین راستا، اعضای شورای شهر تهران در هفته های گذشته بار دیگر از وضعیت و شرایط جمع آوری زباله در تهران انتقاد کردند و از شهرداری تهران خواستند تا این وضعیت را در یک سال باقی مانده از عمر شهر تهران حل کند مدیریت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=311341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.