افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

ظروف را در مبلمان مرتب و مرتب کنید / ظروف و ظروف آشپزخانه را زیبا کنید

  • کد خبر : 371348
ظروف را در مبلمان مرتب و مرتب کنید / ظروف و ظروف آشپزخانه را زیبا کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- آشپزخانه فضایی پر از ابزار و کاربرد است. در واقع ما در این محیط انواع آشپزی را انجام می دهیم و تمام تغذیه افراد در این فضا انجام می شود، همچنین تمامی شستشوی مربوط به غذا و حتی لباسشویی و ظرفشویی و … را داریم. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- آشپزخانه فضایی پر از ابزار و کاربرد است. در واقع ما در این محیط انواع آشپزی را انجام می دهیم و تمام تغذیه افراد در این فضا انجام می شود، همچنین تمامی شستشوی مربوط به غذا و حتی لباسشویی و ظرفشویی و … را داریم. و همچنین مقدار زیادی ظروف و ظروف آشپزخانه. . آن را در آشپزخانه گذاشتیم. البته این سنگ تراشی به مهارت خاصی نیاز دارد که همه آن را نمی دانند. زیرا چیدمان ظروف روی کابینت در نگاه اول حرکتی ساده به نظر می رسد در حالی که اصلاً این گونه نیست و اتفاقاً دانشی سخت همراه با خلاقیت است که هرکسی نمی تواند آن را انجام دهد مگر اینکه استعداد خوبی داشته باشد. در این مورد و با تمرین بهتر عمل کنید. یا با دیدن تصاویر مختلف و آموخته های متنوع به آنچه که باید دست یابید. ما به این مقاله رسیدیم و به این موضوع پرداختیم. نحوه قرار دادن ظروف روی کابینت را به صورت اصولی به شما آموزش داده ایم و همراه با تصویر به شما می گوییم چگونه مهارت و طعم را یاد بگیرید. اگر شما هم در این زمینه مشکل دارید، حتما مقاله ما را دنبال کنید.

قرار دادن صحیح بشقاب ها و لیوان های سنگین در کابینت.

اول از همه باید به این نکته توجه کنید که برای چیدمان کابینت باید ظروفی را دسته بندی کنید. کانتینرهای سنگین و بزرگتر در طبقات پایین و سایر کانتینرها در طبقات بالا قرار دارند. قرار دادن و برداشتن بشقاب ها و کاسه های بزرگ از روی زمین می تواند کار شما را بسیار آسان کند.

چیدمان ظروف در کابینت.

لیوان ها در مقایسه با سایر ظروف وسایل بسیار سبکی هستند و شما می توانید کابینت هایی را انتخاب کنید که روی دیوار بالایی برای دسترسی آسان نصب می شوند. بهتر است لیوان‌ها یا فنجان‌هایی که فقط برای مهمان‌ها یا مناسبت‌های خاص استفاده می‌شوند و بالای آن مالا باشد تا دسترسی به آن‌ها سخت‌تر باشد و نتوان آن‌ها را لمس کرد. در نهایت به این ترتیب عینک شما پر یا کدر نمی شود.

چیدمان ظروف در کابینت.

ساده کردن تخلیه ظروف تمیز از ماشین ظرفشویی و آبکش

از طرفی ظروفی را که زیاد استفاده می کنید در کابینتی که نزدیک ماشین ظرفشویی یا سینک است قرار دهید. با این کار می توانید در حین ماشین ظرفشویی خیلی سریع و راحت ظروف را در جای خود قرار دهید و یا پس از شستن در سینک ظرفشویی را خشک کرده و در کمترین زمان و فاصله در کابینت نگهداری کنید.

از طرفی پیشنهاد می کنیم فنجان، بشقاب، لیوان و هر چیزی که روزانه استفاده می کنید را به صورت پراکنده در کابینت های مختلف قرار ندهید.

چیدمان ظروف در کابینت.

نحوه نگهداری گلدان در داخل کابینت زمینی

گلدان های گل را می توان جادارترین ظروف در کمدها دانست و به همین دلیل و البته به دلیل وزن زیاد باید در کابینت های زمینی نگهداری شوند. گلدان ها را از بزرگ به کوچک بچینید و در قسمتی از کابینت قرار دهید و درب آن ها را کنار هم در قسمتی دیگر از کابینت قرار دهید. البته می توانید در این زمینه از سازمان دهندگان کابینه کمک بگیرید.

چیدمان ظروف در کابینت.

روش گروه بندی ادویه ها و غذاهای خشک.

و ما به نگهداری ادویه ها می رسیم، بهتر است آنها را در یکی از کابینت ها نزدیک گاز قرار دهید تا در حین پخت و پز مجبور نباشید از کابینتی به کابینت دیگر بروید. برای سهولت در کارتون می توانید ادویه ها را با دست بپیچید و مثلاً مواد لازم برای پخت کیک را در یک سبد و ادویه های گرم و مخصوص را در سبد دیگر و بقیه را در همان سبد قرار دهید. راه

چیدمان ظروف در کابینت.

چیدمان کابینت زیر سینک به روشی مدرن.

اما مبلمان زیر مبلمان در این چیدمان اهمیت زیادی دارد. خب بسیاری از افراد از این فضا برای قرار دادن سطل زباله استفاده می کنند در حالی که امروزه لوازم جانبی ریل زباله به صورت تک یا دوتایی طراحی و تولید می شود که امکان جداسازی زباله ها را فراهم می کند. لوازم جانبی سطل زباله تنوع زیادی در طراحی دارند که در ادامه می توانید نمونه های زیادی از آنها را مشاهده کنید.

سبد سوپرمارکت و مبلمان گوشه خود را به این ترتیب مدرن کنید

انواع لوازم و لوازم جانبی برای نظم دادن به وسایل داخل کمد بسیار کاربردی هستند. در واقع این عناصر به شما این امکان را می دهند که فضای درون مبلمان را به خوبی سازماندهی کنید و از آنها به نحو مطلوب تری استفاده کنید. در این راستا برای مدرن شدن این فضا سازندگان آمدند و کابینت های کنجی را طراحی کردند که به شکلی خاص طراحی شده است. بنابراین برای استفاده بهتر از مبلمان به خصوص گوشه ها می توانید از این اکسسوری های ریلی، گردان و پوف استفاده کنید.

چیدمان ظروف در کابینت.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.