افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

ظرفیت 70 درصدی زنان ایرانی در بخش صنایع دستی نشست آیورا / اهمیت محصولات پروبیوتیک برای سلامت زنان

  • کد خبر : 211826
ظرفیت 70 درصدی زنان ایرانی در بخش صنایع دستی نشست آیورا / اهمیت محصولات پروبیوتیک برای سلامت زنان

به گزارش رکنا به نقل از مهر، به همت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، اولین برنامه فعالیت میدانی کارگروه توانمندسازی اقتصادی زنان آیورا در دوره جدید ریاست جمهوری ایران این کارگروه با بازدید از سفیران کشورهای اتحادیه حاشیه اقیانوس هند (IORA) در پژوهشکده میراث فرهنگی توسط وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی […]

به گزارش رکنا به نقل از مهر، به همت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، اولین برنامه فعالیت میدانی کارگروه توانمندسازی اقتصادی زنان آیورا در دوره جدید ریاست جمهوری ایران این کارگروه با بازدید از سفیران کشورهای اتحادیه حاشیه اقیانوس هند (IORA) در پژوهشکده میراث فرهنگی توسط وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رهبری می‌شوند.

این برنامه به همت معاونت بین الملل معاونت امور زنان و خانواده و با همکاری معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در راستای مأموریت معاونت رئیس جمهور به عنوان سرپرست برگزار می شود. کارگروه توانمندسازی اقتصادی زنان آیورا و با هدف آشنایی کشورهای شرکت کننده در برنامه با توانمندی های زنان و توسعه همکاری فمبین.

در قسمت اول این رویداد از قسمت های مختلف این مرکز تحقیقاتی بازدید و مورد توجه و تحسین نمایندگان کشورهای آیورا قرار گرفت.

در قسمت دوم این برنامه نشست رسمی با حضور سفرا، نمایندگان بین المللی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، مرکز منطقه ای انتقال علم و فناوری و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد. . .

در این دیدار مدیرکل معاونت بین الملل این معاونت به تشریح اقدامات جمهوری اسلامی ایران با همکاری آیورا پرداخت و برنامه های معاونت بین الملل در ماموریت جدید ریاست جمهوری کشورمان در این کار را ارائه کرد. کارگروه و از ارتقای برنامه ها و توانمندی های کارگروه استقبال می کند.

سفرای حاضر در این نشست ضمن تشکر از فعالیت های چشمگیر و گزارش جامع اداره کل بین المللی امور زنان، توانمندسازی زنان را یکی از مهم ترین سیاست ها و راهبردهای کشورهای خود برشمردند و بر توسعه همکاری های دوجانبه در این زمینه تاکید کردند. . . زنان و خانواده و افزایش رفت و آمد بین کشورها و ایران را برای شناخت صحیح و دقیق کشورمان برجسته کردند.

همچنین اختری مشاور زنان و خانواده در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و … صنایع دستی وی به ظرفیت 70 درصدی بانوان ایرانی در حوزه صنایع دستی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که از این ظرفیت در حوزه گردشگری نیز استفاده شود.

سنجابی رئیس مرکز منطقه ای انتقال علم و فناوری به تشریح اقدامات این مرکز پرداخت.

در ادامه ناهید مژگانی رئیس شبکه بین المللی تحقیقات صنعتی پروبیوتیک ها وابسته به مرکز منطقه ای انتقال علم و فناوری آیورا بر اهمیت محصولات پروبیوتیک وی به سلامت زنان اشاره کرد و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با کارگروه توانمندسازی اقتصادی زنان آیورا در دوره دوم ریاست جمهوری ایران اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=211826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.