افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

ظرفیت های خالی آزمون انتخاب معلم اعلام شد

  • کد خبر : 371356
ظرفیت های خالی آزمون انتخاب معلم اعلام شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیمدر سال 1403 بروشور مرحله تکمیل آزمون استخدامی معلمان و کارآموزان وزارت معارف منتشر شد. علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: جذب معلمان جدید با تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اختصاص می یابد. در اطلاعیه منتشر شده در این خصوص در سایت سازمان سنجش و […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیمدر سال 1403 بروشور مرحله تکمیل آزمون استخدامی معلمان و کارآموزان وزارت معارف منتشر شد.

علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: جذب معلمان جدید با تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اختصاص می یابد.

در اطلاعیه منتشر شده در این خصوص در سایت سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور آمده است:

پیرو اعلام نتایج آزمون گزینش ویژه سمت معلمان و دانش آموزان آموزش و پرورش مورخ 25/5/1403 در خصوص اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح و هماهنگی لازم جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش. در سال تحصیلی 1403-1404 به اطلاع داوطلبانی که در این آزمون مردود شده اند، ظرفیت های خالی باقیمانده 25 درصد و 5 درصد خوداشتغال و 3 درصد از کارافتادگان و سهمیه آزاد طبق مفاد همین حاضر اعلام می گردد. سند با شرایط زیر نتایج ظرفیت تکمیلی (ثانویه) اعلام خواهد شد:

1. کسانی که به مرحله ارزشیابی تکمیلی معرفی شده اند که دارای سه رتبه (رشته) بوده و در امتحان نهایی مرحله قبل نیز مردود شده اند.

2. افراد ارائه شده علاوه بر واجد شرایط بودن در آزمون شرایط صلاحیت، شرکت در فرآیند ارزیابی تکمیلی و داشتن امتیاز ارزشیابی در هر یک از رشته ها، باید دارای تاییدیه صلاحیت های عمومی گزینش نیز باشند.

3. پذیرش نهایی مطابق بند د) بند ششم صفحه 45 دفترچه امتحانی فوق از بین پذیرفته شدگانی که در حد ظرفیت پذیرش به وزارت آموزش و پرورش ارائه می شود و بر اساس نتیجه آزمون کتبی با وزن 3. 40 درصد و ارزیابی تکمیلی با وزن 60 درصد بر اساس امتیاز کسب شده از افراد (نمره نهایی نهایی بالاتر) انجام شده است.

4. انتخاب و ابلاغ نتایج نهایی این مرحله بدون احتساب سهمیه انجام شده است.

5. انتخاب نهایی در این مرحله با در نظر گرفتن جنسیت انجام می شود.

6. پذیرفته شدگان قطعی از این مرحله موظفند در مهلت مقرر (حداکثر تا روز دوشنبه 02/07/1303) به اداره کل آموزش و پرورش استان محل پذیرش سازمان خود مراجعه کنند. عدم بهبودی به منزله انصراف خواهد بود. مسئولیت عدم حضور بر عهده داوطلب خواهد بود.

7. فهرست کد سمت محل هایی که ظرفیت آنها در آزمون مذکور برای داوطلبان 25 درصد و 5 درصد و برای معلولان 3 درصد و رایگان است به شرح پیوست این فراخوان خالی می باشد.

8. نتیجه آزمون ظرفیت استخدامی تکمیلی (ثانویه) ویزای کار آموزشی در روز یکشنبه مورخ 01/07/1303 در پرتال اطلاع رسانی این سازمان اعلام می گردد.

برای دریافت دفترچه رشته های با ظرفیت خالی آزمون گزینش معلمان و دانش آموزان آموزش و پرورش 1403 اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.