افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
6

ظاهر فانتزی و شیک نپوشید. سارای بازیگوش سریال بازیگر با اون لباسه!

  • کد خبر : 21507
ظاهر فانتزی و شیک نپوشید.  سارای بازیگوش سریال بازیگر با اون لباسه!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز سها نیاستی متولد ۱۳۷۳ در تهران بازیگر و دارای مدرک مهندسی معماری است. او در سال 2017 از دانشگاه فارغ التحصیل شد. در سال 2019، ساها نیاستی برای بازی در نقش مهتاب در فیلم سال دوم کالج من برنده جایزه بهترین بازیگر زن در چهل […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز سها نیاستی متولد ۱۳۷۳ در تهران بازیگر و دارای مدرک مهندسی معماری است. او در سال 2017 از دانشگاه فارغ التحصیل شد. در سال 2019، ساها نیاستی برای بازی در نقش مهتاب در فیلم سال دوم کالج من برنده جایزه بهترین بازیگر زن در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم مسکو شد. او در این فیلم نقش مهتاب بازیگر نقش اول فیلم را بر عهده داشت و جالب است بدانید که داستان این فیلم حول محور دو شخصیت به نام های مهتاب (سها نیاستی) و آوا (فرشته ارسطویی) می باشد. او با فراخوان گروه فیلمبرداری از سال دوم دانشگاه برای جذب بازیگران جوان وارد این حرفه شد و پس از تست بازیگری برای ایفای نقش مهتاب انتخاب شد، به طوری که می توان گفت نقش مهم و کلیدی را ایفا کرد. هر کلاس بازیگری یا تجربه قبلی در این زمینه.او در اولین فیلمش بازی می کند که خیلی خوب درخشید و نشان داد که استعداد ذاتی در این حرفه دارد. این روزها سریال درام جدیدی به نام بازیگر در حال پخش است که بازیگران جذاب و مشهوری چون نوید محمدزاده و سها نیاستی در آن حضور دارند.

جدا از هنر بازیگری، با نگاهی کلی به استایل این بازیگر می توان فهمید که سوها نیاستی یکی از بازیگران شیک پوش و خوش سلیقه است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از استایل های ساها نیاستی آشنا شوید.

سها نیاستی

استایل تیره و شیک سوها نیاستی در جشنواره کن

سوها نیاستی یکی از تازه واردان سینما و دنیای تصویر است و جدا از چهره و بازی خوبش استایل های خوبی هم به نمایش می گذارد. همانطور که گفتیم ساها نیاستی در اکثر لباس هایش از استایل شیک الگوبرداری می کند و برای درک این استایل خوب است بدانید که یک زن برازنده با استایلی زیبا و هماهنگ با همه چیز، پر زرق و برق، بی نقص و بی نقص است. بنابراین می توان نتیجه گرفت که شیک به سبکی از لباس اطلاق می شود که پر زرق و برق بوده و از عناصر تجمل گرایی استفاده می کند. البته فراموش نکنید که استایل شیک با استایل های شلوغ با اکسسوری های زیادی مانند استایل ماکسیمال بسیار متفاوت است.

سها نیاستی

سها نیاستی

سوها نیاستی با چکمه های شتری در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

با یک نگاه کلی به تصاویر زیر حتما متوجه می شوید که سها نیاستی مثل همیشه شیک و شیک پوشیده است. زیرا در سبک شیک از لوازم و جواهرات گران قیمت تری استفاده می شود. دخترانی که دوست دارند جلوه خاصی در جمع داشته باشند. آنها از طرفداران اصلی این سبک لباس هستند. وجود لباس های گران قیمت، جواهرات و اکسسوری های پر زرق و برق از مولفه های مهم این سبک و پوشش خواهد بود. البته فراموش نکنید که استایل شیک یکی از انواع سبک های دنیای مد و مد است که شامل کوک های ظریف و فرم های منظم در طراحی لباس می شود.

سها نیاستی

سها نیاستی به سبک زمستانی در جشنواره فجر!

سبک شیک سبک ظرافت; این یک استایل ساده و بسیار شیک است که نباید با سبک مینیمال اشتباه گرفته شود. هدف از مینیمال جلب توجه بیشتر به خود شخص است نه به لباسش، به همین دلیل از رنگ های خنثی تری استفاده می کند. در حین زیبایی، می خواهیم در عین حال جذاب باشیم تا توجه دیگران را به خود جلب کنیم. در واقع می توان گفت با انتخاب یک استایل شیک مانند سها نیاستی همیشه می درخشید.

سها نیاستی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.