افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
1

ظاهر سگ شیبا اینو در تبلیغات جدید تسلا، جامعه Dogecoin را به وجد آورده است

  • کد خبر : 393947
ظاهر سگ شیبا اینو در تبلیغات جدید تسلا، جامعه Dogecoin را به وجد آورده است

ایلان ماسک با نشان دادن یک سگ شیبا اینو در تیزرهای تبلیغاتی محصول جدید تسلا یعنی RoboTaxi بار دیگر احساسات مثبتی را در جامعه Dogecoin (DOGE) ایجاد کرد. به گفته Blockchain Homeland، این حرکت تبلیغاتی طی یک ارائه زنده به نمایش گذاشته شد و باعث شد که قیمت DOGE رشد کند و روند صعودی داشته […]

ایلان ماسک با نشان دادن یک سگ شیبا اینو در تیزرهای تبلیغاتی محصول جدید تسلا یعنی RoboTaxi بار دیگر احساسات مثبتی را در جامعه Dogecoin (DOGE) ایجاد کرد.

به گفته Blockchain Homeland، این حرکت تبلیغاتی طی یک ارائه زنده به نمایش گذاشته شد و باعث شد که قیمت DOGE رشد کند و روند صعودی داشته باشد. این نشان دهنده حساسیت بازار ارزهای دیجیتال به نوآوری های تکنولوژیکی و تایید افراد مشهور است.

حضور سگ شیبا اینو در تبلیغات روباتاکسی و افزایش قیمت DOGE

طی مراسمی که شرکت تسلا برای مشتریانش برگزار کرد، ایلان ماسک نمونه اولیه یک تاکسی کاملا خودمختار را به نمایش گذاشت. نکته جالب اینجاست که در تصاویر تبلیغاتی یک سگ شیبا اینو در صندلی سرنشین این وسیله نقلیه نشسته است. این موضوع جامعه Dogecoin را بسیار هیجان زده کرده است، زیرا نماد این MemeCoin نیز یک سگ Shiba Inu است.

ظاهر سگ شیبا اینو در تبلیغات تاکسی ربات تسلا

حساب رسمی جامعه Dogecoin در شبکه اجتماعی X از ایلان ماسک در مورد اهمیت استفاده از شیبا اینو و با لحنی مشکوک پرسید:تاکسی شیبا اینوبه نام این تعامل ممکن است راه را برای ادغام تسلا و دوج کوین در اشکال مختلف هموار کند. مانند پذیرش Dogecoin به عنوان یکی از روش های پرداخت خدمات تسلا.

این خبر همزمان با معرفی بیش از 50 رباتاکس کامیون سایبری توسط ماسک منتشر شد. وی تاکید کرد که این خودروها بدون فرمان و پدال هستند و این نشان دهنده تلاش تسلا برای ایجاد سیستم حمل و نقل خودکار است.

Dogecoin در میان افزایش فعالیت بازار کوتاه مدت برای memecoin ها پیشتاز است

بازار Mimcoins در این مدت افزایش چشمگیری در فعالیت های خود داشته است و Dogecoin در راس این فعالیت های کوتاه مدت قرار دارد. بر اساس داده های پلتفرم IntoTheBlock، Dogecoin یک انتخاب محبوب برای معامله گران است و حجم معاملات آن به طور قابل توجهی بیشتر از ارزهای مشابه مانند Shiba Inu (SHIB) و Pepe (PEPE) است.

پست حساب IntoTheBlock در مورد افزایش فعالیت memecoin - منبع: Platform Xپست حساب IntoTheBlock در مورد افزایش فعالیت memecoin - منبع: Platform X
پست حساب IntoTheBlock درباره افزایش فعالیت میم کوین ها – منبع: پلتفرم X

تنها در هفته گذشته، Dogecoin بیش از 110000 معامله گر فعال را جذب کرده است که محبوبیت پایدار و حضور قدرتمند خود را در بازار نشان می دهد. این افزایش فعالیت معاملاتی همزمان با تلاش های تبلیغاتی اخیر ایلان ماسک است.

دیدگاه ایلان ماسک در مورد ارزهای دیجیتال تأثیر گسترده ای بر بازارهای مختلف داشت. به عنوان مثال، حضور او در تجمع اخیر دونالد ترامپ، قیمت MAGA را افزایش داد. واکنش سریع بازار به رونمایی از رباتاکسی ایلان ماسک و ارتباط آن با دوج کوین مثبت بود و قیمت این توکن حدود ۲ درصد افزایش یافت.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت DOGE به 0.1112 دلار رسیده است که بیش از 3 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. این ارز دیجیتال روند مثبتی داشته و پس از انتشار این خبر از پایین ترین سطح قبلی خود در حدود 0.1061 دلار به سطوح فعلی رسیده است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-12 15:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.