افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
1

طوفان میلتون را بشناسید/ این طوفان تاکنون 16 کشته بر جای گذاشته است + عکس و فیلم

  • کد خبر : 392612
طوفان میلتون را بشناسید/ این طوفان تاکنون 16 کشته بر جای گذاشته است + عکس و فیلم

به گزارش رکنا، دست کم 16 نفر در حوادث مربوط به طوفان ویرانگر میلتون آنها در ایالت فلوریدا به قتل رسیدند. طوفان میلتون یکی از قوی ترین طوفان هایی بود که در سال های اخیر فلوریدا را درنوردیده است. این طوفان با باران های سیل آسا، بادهای شدید و گردبادهای متعدد خسارات جبران ناپذیری به […]

به گزارش رکنا، دست کم 16 نفر در حوادث مربوط به طوفان ویرانگر میلتون آنها در ایالت فلوریدا به قتل رسیدند.

طوفان میلتون یکی از قوی ترین طوفان هایی بود که در سال های اخیر فلوریدا را درنوردیده است. این طوفان با باران های سیل آسا، بادهای شدید و گردبادهای متعدد خسارات جبران ناپذیری به ایالت وارد کرد.

خسارات گسترده و تلفات جانی

طوفان میلتون به بسیاری از ساختمان‌ها آسیب رساند، برق مناطق وسیعی را قطع کرد و باعث سیل گسترده شد. متأسفانه این طوفان جان ده ها نفر را گرفت و تعداد زیادی را بی خانمان کرد. زیرساخت های حیاتی مانند جاده ها، پل ها و سیستم های ارتباطی نیز به شدت آسیب دیده اند.

اثرات اقتصادی

خسارات طوفان میلتون به اقتصاد فلوریدا ضربه شدیدی زد. بسیاری از کسب و کارها تعطیل شدند و متحمل ضررهای سنگین شدند. علاوه بر این، هزینه های بازسازی و تعمیر زیرساخت های آسیب دیده بار مالی سنگینی را بر دوش دولت و مردم فلوریدا وارد می کند.

واکنش به بحران

مقامات محلی و فدرال بلافاصله پس از وقوع طوفان عملیات نجات را آغاز کردند. تیم های امدادی برای کمک به افراد گرفتار شده و تامین غذا، آب و سایر اقلام ضروری به مناطق آسیب دیده اعزام شدند. علاوه بر این، تلاش های زیادی برای بازگرداندن برق و سایر خدمات حیاتی انجام شد.

علل و پیامدهای طوفان.

کارشناسان معتقدند تغییر اقلیم و گرم شدن زمین یکی از دلایل اصلی افزایش شدت و فراوانی طوفان های شدید در سراسر جهان است. طوفان میلتون نیز یکی از پیامدهای تغییرات آب و هوایی در نظر گرفته می شود.

این فاجعه نشان داد که زیرساخت های بسیاری از مناطق در برابر بلایای طبیعی مقاوم نیستند و نیاز به تقویت و تقویت دارند. علاوه بر این، او اهمیت آمادگی برای مقابله با بلایای طبیعی را آشکار کرد.

طوفان میلتون

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=392612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.