افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
0

طوفان “میلتون” ایالت فلوریدا را درنوردید و مردم به صورت دسته جمعی فرار کردند + فیلم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 391339
طوفان “میلتون” ایالت فلوریدا را درنوردید و مردم به صورت دسته جمعی فرار کردند + فیلم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آستانه ورود طوفان قدرتمند «میلتون» به ایالت فلوریدا، رسانه های آمریکایی تصاویری منتشر کردند که نشان می دهد ساکنان این ایالت در حال فرار دسته جمعی هستند. NBC اعلام کرد که در آستانه نزدیک شدن طوفان قدرتمند “میلیتون» به ایالت فلوریدا در جنوب شرقی ایالات متحده، در بزرگترین تخلیه جمعیت […]

به گزارش خبرگزاری مهر، در آستانه ورود طوفان قدرتمند «میلتون» به ایالت فلوریدا، رسانه های آمریکایی تصاویری منتشر کردند که نشان می دهد ساکنان این ایالت در حال فرار دسته جمعی هستند.

NBC اعلام کرد که در آستانه نزدیک شدن طوفان قدرتمند “میلیتون» به ایالت فلوریدا در جنوب شرقی ایالات متحده، در بزرگترین تخلیه جمعیت در تاریخ ایالات متحده، بیش از 5 میلیون و 500 هزار نفر از فلوریدا مجبور به ترک محل زندگی خود و اسکان در مکانی امن شدند. محل

اما مقامات محلی از مردم خواستند به نزدیکترین مراکز اقامتی مراجعه کنند و به ایالت های دیگر سفر نکنند.

کارشناسان هواشناسی روزها پیش نسبت به ظهور یکی از بزرگترین طوفان های سال های اخیر هشدار داده بودند. طوفان میلتون انتظار داشت که در اقیانوس اطلس شمالی تشکیل شده و در شدیدترین حالت یعنی در درجه پنجم به خشکی می رسد.

مرکز ملی طوفان میلتون باشد عنوان طوفان “بسیار خطرناک” طبقه بندی و پیش بینی شده است که سرعت اولیه آن در خشکی 270 کیلومتر در ساعت است.

طوفان میلتون به ایالت فلوریدا نزدیک می شود که کمتر از دو هفته پیش، ساکنان فلوریدا، جورجیا، کارولینای جنوبی، تنسیویرجینیا و کارولینای شمالی طوفان هلن را تجربه کردند. تعداد کشته شدگان این طوفان حداقل 200 نفر اعلام شده است.

رسانه های آمریکایی روز گذشته اعلام کردند که ساحل خلیج فلوریدا برای مقابله با طوفان میلتون و امواج عظیم مورد انتظار آن آماده می شود.

این طوفان در مناطقی که 12 روز پیش توسط طوفان هلن آسیب دیده و همچنان از خشم و ویرانی طوفان در حال بهبودی هستند، ویرانی های گسترده ای ایجاد خواهد کرد. ایان که 2 سال پیش اتفاق افتاد، هنوز تعمیر نشده اند.

تقریباً کل سواحل غربی فلوریدا تحت هشدار طوفان قرار گرفت، زیرا بادهای شدیدی با سرعت 250 کیلومتر در ساعت به سرعت به سمت این ایالت می رفتند که توسط آب های گرم خلیج مکزیک رانده می شد.

میلتون ابتدا به طوفان رده 5 با بادهای 300 کیلومتر در ساعت رسید، اما روز سه شنبه به رده 4 تنزل یافت. کارشناسان می گویند این پدیده طبیعی همچنان یک “تهدید بسیار جدی” برای فلوریدا است.

از بایدناز این نظر رئیس جمهور ایالات متحده برای ایالت فلوریدا وضعیت فوق العاده اعلام کرد و هزاران نیروی فدرال برای عملیات نجات بسیج شده اند. دستور تخلیه شهرها و شهرستان های حاشیه ساحل صادر شده و ساکنان منطقه را ترک می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.