افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

طوفان جواد عزتی در دو دقیقه روی زخم کاری!

  • کد خبر : 142160
طوفان جواد عزتی در دو دقیقه روی زخم کاری!

در پی پست اینستاگرامی محمدحسین مهدویان در تابستان امسال که خودش نوشته بود، مالک بلند شو! همه منتظر فصل دوم سریال ذوب کاری با بازگشت ملک بودند. جواد عزتی دو سال پیش در فصل اول، تغییرات ویژه یک پادو حرف قوشکان را به رئیس سرسخت یک هلدینگ اقتصادی به مخاطب ارائه کرد و در قالب […]

در پی پست اینستاگرامی محمدحسین مهدویان در تابستان امسال که خودش نوشته بود، مالک بلند شو! همه منتظر فصل دوم سریال ذوب کاری با بازگشت ملک بودند. جواد عزتی دو سال پیش در فصل اول، تغییرات ویژه یک پادو حرف قوشکان را به رئیس سرسخت یک هلدینگ اقتصادی به مخاطب ارائه کرد و در قالب شیوه ای جدید از بازیگری و 15 قسمت. سریال مهدویان در ذهن مردم ماندگار شد.

آفتاب نیوز:

مرضیه محمدی: اما در فصل دوم آنطور که باید حضور نداشت و این باعث ناراحتی مخاطب شد و داستان را آنطور که باید پیش نبرد و انتظارات را برآورده نکرد. با این حال، پایان فصل دوم با بازگشت واقعی مالک همراه بود. بالاخره از زیر سایه بیرون آمد. مرگ میثم آن را آشکار کرد و همه متوجه شدند که مالک کشته نشده است.

جواد عزتی حدود دو دقیقه در پایان قسمت پایانی فصل دوم جگ کاری حضور دارد. یک بازگشت باشکوه و یک بازی بی نظیر… و البته شروع یک بازی جدید!

او با قدم زدن، نگاهش، اشک هایش و پایان متفاوت حضورش در قبرستان اولا، بار دیگر قدرت بازیگری خود را به رخ عموم می کشد و دوم اینکه نوید آغازی دوباره برای کاری کاری در فصل بعد می دهد؛ و البته شخصیت مالک را در اذهان عمومی زنده می کند; آدم باهوشی که قواعد بازی را خیلی خوب می داند و از جلوی چشم همه از سمیرا رد می شود و به یک سحر می رسد… انگار می خواهد بگوید بازی تازه شروع شده است! بازی “زخم و خون”… برای انتقام جدید!

باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا “بازگشت” واقعی مالیک در فصل 3 زخم های کاری را دوباره به منصه ظهور خواهد رساند یا خیر.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=142160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.