افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

«طوفان» جدید به «اسرائیل» نزدیک می شود/ راهبرد بازدارندگی تل آویو دیگر معتبر نیست – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 412975
«طوفان» جدید به «اسرائیل» نزدیک می شود/ راهبرد بازدارندگی تل آویو دیگر معتبر نیست – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: رژیم صهیونیستی اگرچه در چندین جبهه با نیروهای مقاومت درگیر است و پس از گذشت یک سال از حمله به غزه و چند هفته از حمله زمینی به جنوب لبنان، نتوانسته به اهداف خود دست یابد و از ضرورت این امر می گوید. پایان دادن به تجاوزات در این منطقه، […]

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: رژیم صهیونیستی اگرچه در چندین جبهه با نیروهای مقاومت درگیر است و پس از گذشت یک سال از حمله به غزه و چند هفته از حمله زمینی به جنوب لبنان، نتوانسته به اهداف خود دست یابد و از ضرورت این امر می گوید. پایان دادن به تجاوزات در این منطقه، انجام یک عملیات استشهادی. مطالبه گر با تلفات زیادی در نزدیکی همیشه آویو امکان گشودن یک جبهه جدید در داخل سرزمین های اشغالی را نشان می دهد.

روزنامه لبنانی اخبار در مورد شهادت عملیات مطالبه گر دیروز نوشت: طوفان جدیدی نهادهای نظامی و جاسوسی رژیم صهیونیستی را فراگرفته است. یک عملیات استشهادی مطالبه گر نزدیک همیشه آویو توسط یک جوان فلسطینی به نام عجیب وحشی گری غاصبان صهیونیستی باعث کشته شدن ده ها سرباز و افسر و مجروح شدن تعداد زیادی از آنان شد. این یکی از مهمترین عملیات های شهادت طلبانه است. مطالبه گر از زمان آغاز جنگ در نوار غزه، این جنگ در نزدیکی مقر موساد و واحد جاسوسی 8200 انجام شده است. تعداد قربانیان به حدی بود که 100 آمبولانس به محل حادثه شتافتند. این عملیات باعث ایجاد رعب و وحشت در بین صهیونیست ها شده است. به نظر می رسد فلسطینی های ساکن در 48 سرزمین وارد خط نبرد با دشمن صهیونیستی و واقعیت میدانی جدیدی شده اند. همیشه آویو تحمیل شده است.

یک جدید

روزنامه رای الیوم در خصوص تجاوزات رژیم صهیونیستی به ایران نوشت: استان هایی که مورد حمله قرار گرفته اند 6.5 درصد از مساحت کل ایران را تشکیل می دهند و این مشکل این نشان می دهد که حمله اسرائیل از نظر جغرافیایی محدود است. رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان هیچ دستاوردی نداشته و به دنبال پایان دادن به این عملیات است. اهداف نتانیاهو در نوار غزه نیز محقق نشده است. بنابراین اسرائیل احساس می کند که قدرتش محدود است و دیگر اعتمادی به استراتژی بازدارندگی این رژیم وجود ندارد.

یک جدید

روزنامه القدس العربی درباره شهید یحیی گناه نوشته است: پروردگارش را زمانی یافت که به جبهه ها پشت نکرد و استوار ایستاد. او تا آخرین نفس و آخرین صحنه زندگی خود با دشمن صهیونیستی جنگید. خاکستر برای همیشه در خاطره نسل ها می ماند. این در حالی است که مردمی که مخالف محاصره غزه و اوضاع هستند نابغه حتی ساکنان این محله قبل و بعد از عملیات هجومی الاقصی سکوت کرده بودند و اکنون به جنایت رژیم صهیونیستی علیه این سردار بزرگ اهمیتی نمی دهند.

یک جدید

روزنامه سوریه انقلاب وی گزارش داد: به دروغ های رسانه ها درباره رژیم صهیونیستی توجه نکنید. تنها یک واقعیت وجود دارد که هر روز قوی تر می شود و آن این است که رژیم وحشی صهیونیستی به دلیل سخنان سران تروریستش شکست خورده است. می تواند سعی کنید تصویر توهم آمیز القای پیروزی در رسانه ها همه دنیا می دانند که اگر آمریکا از این رژیم حمایت کامل نمی کرد، همیشه آویو او چیزی بیش از یک موش ترسو نبود که به دنبال سوراخی برای پنهان شدن می گشت.

یک جدید

روزنامه سوریه میهن وی به قطعنامه 1701 اشاره کرد و نوشت: نماینده ویژه آمریکا در لبنان در تلاش است تا توافق جدیدی را به مقامات لبنان تحمیل کند که براساس آن ارتش رژیم صهیونیستی این حق را دارد که هر زمان که بخواهد از طریق زمینی به لبنان حمله کند و از مرزهای مشترک بین لبنان عبور کند. و لبنان و سوریه. هر زمان که خواستید این مناطق را زیر نظر بگیرید و وارد شوید. هدف از این طرح تضعیف حزب الله و عقب راندن نیروهای لبنانی است.

یک جدید

روزنامه المقریب العراقی نوشت: عراق یکی از کشورهایی است که به دلیل حمایت از مقاومت اسلامی در معرض حملات آمریکا یا رژیم صهیونیستی قرار دارد و بس. مشکل این نیاز به تلاش برای مسلح کردن نیروهای این کشور و آزادسازی حریم هوایی آن از اشغالگران آمریکایی را آشکار می کند. استفاده از حریم هوایی عراق برای حمله به ایران یکی دیگر از تجاوزات آمریکا بود که موجی از خشم را در محافل سیاسی و عمومی به دنبال داشت.

یک جدید

روزنامه یمن المسیره درباره جنوب لبنان نوشت: جبهه جنوبی لبنان همچنان شاهد کمین های مرگبار است. بیا برای ارتش رژیم صهیونیستی، محل تجمع این اشغالگران هر روز مورد حمله قرار می گیرد. هر بار که دشمن تلاش می کند تا جغرافیای نظامی جنوب لبنان را از نو ترسیم کند، حزب الله بر حجم حملات خود افزوده و اجازه اجرای راهبردهای نظامی و میدانی خود را به اشغالگران نداده است. بررسی همه این اتفاقات نشان می دهد که حزب الله شکست ناپذیر است و دشمن نمی تواند رزمندگان لبنانی را هر چقدر هم تجهیزات پیشرفته داشته باشد تحویل دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.