افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

طوفان انسانی یمنی ها در حمایت از غزه و شهید یحیی السنوار + فیلم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 401557
طوفان انسانی یمنی ها در حمایت از غزه و شهید یحیی السنوار + فیلم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، هزاران یمنی در میدان السبعین صنعا تجمع کردند و ضمن تاکید بر حمایت خود از مردم غزه و لبنان شهادت حضرت یحیی را تبریک و تسلیت گفتند. السنوار. ، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس. تظاهرکنندگان پرچم های فلسطین و لبنان و عکس های رهبران شهید از جمله […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، هزاران یمنی در میدان السبعین صنعا تجمع کردند و ضمن تاکید بر حمایت خود از مردم غزه و لبنان شهادت حضرت یحیی را تبریک و تسلیت گفتند. السنوار. ، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس.

تظاهرکنندگان پرچم های فلسطین و لبنان و عکس های رهبران شهید از جمله یحیی السنوار و سید حسن نصرالله را در دست داشتند و شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند.

آنها همچنین تاکید کردند که در موضع حمایت از فلسطین با اطمینان به نصرت الهی و سقوط رژیم صهیونیستی استوار هستند.

یمنی ها شعار می دادند: «ای مردم شریف و آزاده ما همه یحیی السنوار هستیم»، «هزاران درود بر یحیی السنوار که کافران را تکان داد»، «یحیی السنوار با تو پیمان می بندیم، پس نه ما غزه را تنها خواهیم گذاشت.»

معترضان با شنیدن خبر شهادت یحیی السنوار با سردادن شعارهایی بر حمایت خود از مردم فلسطین و لبنان در راه جهاد و مقاومت تاکید کردند.

در بیانیه پایانی تظاهرات میلیونی مردم یمن با تسلیت به مناسبت شهادت یحیی السنوار تاکید شد: فرمانده شهید السنوار در سنگر اسلام و در جبهه آن به شهادت رسید. خطوط و به نام ملت با صهیونیست ها مخالفت کرد. با او پیمان بستیم که راه او را ادامه می دهیم و طوفان الاقصی تا آزادی فلسطین و بیرون راندن صهیونیست ها آرام نمی گیرد.

در این بیانیه از تشدید عملیات ضد صهیونیستی در جبهه های حامی حزب الله و مقاومت اسلامی عراق استقبال و قدردانی شد و معترضان از نیروهای مسلح یمن برای ادامه حملات این نیروها علیه مواضع رژیم صهیونیستی حمایت کردند. . و محاصره دریایی این رژیم و همچنین رویارویی با ائتلاف انگلیسی-آمریکایی همسایه.

علاوه بر صنعا، تظاهرات مشابهی در بیش از 350 میدان و خیابان اصلی در 14 استان یمن برگزار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.