افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

طوفان انسانی در صنعا در محکومیت قتل هنیه و فواد شکر + فیلم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 312342
طوفان انسانی در صنعا در محکومیت قتل هنیه و فواد شکر + فیلم – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، قتل جنایتکارانه شهید اسماعیل هنیه که چندین دهه با اشغالگری رژیم صهیونیستی مبارزه کرد، اندوه عمیقی را در دل مردم یمن به جا گذاشت. یمنی ها به شدت از رژیم صهیونیستی عصبانی بودند. هر بار که یک رژیم شکست می خورد، ترورها و جنایات جدیدی ایجاد می […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، قتل جنایتکارانه شهید اسماعیل هنیه که چندین دهه با اشغالگری رژیم صهیونیستی مبارزه کرد، اندوه عمیقی را در دل مردم یمن به جا گذاشت. یمنی ها به شدت از رژیم صهیونیستی عصبانی بودند. هر بار که یک رژیم شکست می خورد، ترورها و جنایات جدیدی ایجاد می کند.

میلیون ها معترض یمنی در میادین شهرهای مختلف این کشور همبستگی خود را با ملت فلسطین برای شهادت اسماعیل هنیه رهبر فقید جنبش حماس اعلام و بر حمایت خود از فلسطین تا پایان تجاوزات رژیم صهیونیستی تاکید کردند. نوار غزه و شکستن محاصره این منطقه ادامه خواهد داشت.

معترضان یمنی در بیانیه ای اعلام کردند: پناه بردن رژیم صهیونیستی به سیاست ترور، تلاشی برای فرار از شکست در نوار غزه و بازگرداندن قدرت بازدارندگی از دست رفته این رژیم در عملیات تهاجمی الاقصی است.

معترضان یمنی تاکید کردند: دشمن صهیونیستی پس از ضربات کوبنده ای که از جبهه های حامی مقاومت خورد، متوجه شده است که قدرت بازدارندگی این رژیم به طور کامل نابود شده و هیبت و عظمت آن در غزه فروکش کرده است.

در بیانیه معترضان یمنی آمده است: دشمن باید بداند دورانی که اسرائیل بدون هیچ مانعی دست به کشتار می زد به پایان رسیده و زمان محور قدس، جهاد و مقاومت فرا رسیده است.

مردم یمن همچنین اعلام کردند: ضمن حمایت از نیروهای مسلح مجاهد یمن و تمامی جبهه های محور مقاومت در میدان آمادگی کامل و پاسخ بزرگ به رژیم اشغالگر، موضع همیشگی خود در حمایت از فلسطین را تا فینال حفظ خواهیم کرد. . تجاوزات این رژیم و پایان محاصره نوار غزه را برجسته می کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=312342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.