افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

طهماسبی: در ورزشگاه تسگردی از پرسپولیس استقبال می کنیم/ هیچ بازیکنی از هوادار محروم نیست! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 259056
طهماسبی: در ورزشگاه تسگردی از پرسپولیس استقبال می کنیم/ هیچ بازیکنی از هوادار محروم نیست!  – پرسپولیس نیوز

مربی تیم فوتبال هوادر با بیان اینکه هیچ بازیکنی از این تیم برای بازی با پرسپولیس محروم نیست، اظهار داشت: کادرفنی همه بازیکنان را در اختیار دارد و هیچ تحریمی برای این دیدار نداریم. تیم های فوتبال پرسپولیس و هوادار شنبه 3 اردیبهشت در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. […]

مربی تیم فوتبال هوادر با بیان اینکه هیچ بازیکنی از این تیم برای بازی با پرسپولیس محروم نیست، اظهار داشت: کادرفنی همه بازیکنان را در اختیار دارد و هیچ تحریمی برای این دیدار نداریم.

تیم های فوتبال پرسپولیس و هوادار شنبه 3 اردیبهشت در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. پرسپولیس با 56 امتیاز و هوادار با 29 امتیاز به ترتیب در رده های دوم و یازدهم قرار دارند و پیروزی در این بازی می تواند به ارتقای رتبه هر دو تیم در جدول کمک کند.

هوادار در سال جدید شکستی را تجربه نکرده است و آخرین بار استقلال تهران توانسته بود با یک گل هوادار را شکست دهد. این هوادار قبل از بازی با پرسپولیس 7 بازی انجام داد که 3 برد و 4 تساوی حاصل شد.

علی طهماسبی مدیرعامل تیم آماتوری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازی با پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و از زمانی که مسعود شجاعی و دستیارانش به این تیم پیوستند نتایج و عملکرد قابل قبولی کسب کردیم. در حال بهبود است. پرسپولیس تیم خوبی است و نتایجی که گرفته اند گواه این موضوع است و امیدوارم شنبه شاهد بازی خوبی باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سازمان لیگ از هواداران درخواست کرده بود که پرسپولیس را در ورزشگاهی غیر از شهید دستگری (پاس قوامین) میزبانی کنند یا خیر، گفت: هیچ نامه ای دریافت نکرده ایم و با توجه به سایر مسابقاتی که برگزار شد، هستیم. میزبان و ما در ورزشگاه شهید دستگردی پذیرای پرسپولیس هستیم.

سرمربی هواداران در خصوص غیبت های این تیم به پرسپولیس گفت: بازیکنان سالم هستند و کادرفنی می تواند از همه بازیکنان استفاده کند. در روزهای اخیر برخی رسانه ها اعلام کردند که به دلیل محرومیت 4 بازیکن از تیم نداریم که باید بگویم صحت ندارد و همه بازیکنان آماده بازی با پرسپولیس هستند.

طهماسبی در پاسخ به این سوال که آیا سازمان لیگ در مورد این 4 بازیکن استعلام کرده است یا خیر، گفت: نیازی به تحقیق نیست و اگر سرمربی تیم باشم به شما می گویم هیچ بازیکنی از جمع هواداران محروم نمی شود. مقابل پرسپولیس. .

وی در خصوص تمدید قرارداد با مسعود شجاعی و کادرفنی اش گفت: همانطور که گفتم شجاعی و دستیارانش نتایج قابل قبولی کسب کرده اند و همه ارکان یک مربی با کیفیت در شجاعی دیده می شود و در زمان مناسب سه قرارداد را تمدید خواهد کرد. با او صحبت خواهیم کرد و امیدوارم در فصل آینده شجاعی را روی نیمکت ببینم.

مدیر تیم آماتوری در خصوص دیدارهای باقی مانده این تیم تا پایان فصل گفت: برنامه ما رسیدن به نیمه بالای جدول است و امیدوارم در پایان مسابقات در جایگاه خوبی قرار بگیریم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)