افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

طنین «فلسطین فلسطین» بازی تیم صهیونیستی در یک لیگ اروپایی را متوقف کرد + فیلم

  • کد خبر : 26978
طنین «فلسطین فلسطین» بازی تیم صهیونیستی در یک لیگ اروپایی را متوقف کرد + فیلم

به گزارش اسمارتک نیوز، منابع خبری از تعلیق بازی یک تیم فوتبال صهیونیستی در لیگ کنفرانس اروپا پس از غوغای “فلسطین، فلسطین” در ورزشگاه خبر دادند. دیدار تدارکاتی تیم اسرائیلی “مکابی حیفا” در لیگ کنفرانس اروپا مقابل “هامرون اسپارتان” در مالتا پس از سر دادن شعارهای “فلسطین، فلسطین” از سوی هواداران محلی متوقف شد. بر […]

به گزارش اسمارتک نیوز، منابع خبری از تعلیق بازی یک تیم فوتبال صهیونیستی در لیگ کنفرانس اروپا پس از غوغای “فلسطین، فلسطین” در ورزشگاه خبر دادند.

دیدار تدارکاتی تیم اسرائیلی “مکابی حیفا” در لیگ کنفرانس اروپا مقابل “هامرون اسپارتان” در مالتا پس از سر دادن شعارهای “فلسطین، فلسطین” از سوی هواداران محلی متوقف شد.

بر اساس این گزارش تنش بین هواداران پس از برتری تیم رژیم صهیونیستی افزایش یافت و هواداران این تیم در واکنش به شعارهای «فلسطین» به سمت ورزشگاه ملی تاکالی پایتخت مالتا مشعل های آتشین پرتاب کردند. فلسطین و طنین آن در ورزشگاه

پس از این اتفاق بازی به مدت 30 دقیقه متوقف شد.

در همین راستا اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) هر دو باشگاه را به «پرتاب اشیا» و «اقدامات تنش‌آمیز» هواداران متهم کرد.

به گزارش «تایمز اسرائیل» پنج هوادار تیم مکابی حیفا رژیم صهیونیستی نیز دستگیر شدند.

این اولین تورنمنت بین المللی نیست که ورزش دوستان حمایت گسترده خود را از فلسطین اعلام می کنند، پیش از این ورزشگاه های جام جهانی قطر شاهد چنین اتفاقی بود و در بیشتر مسابقات پرچم فلسطین توسط هواداران در جریان بازی برافراشته می شد.

سران رژیم صهیونیستی که چشم به راه رابطه با چهار کشور عربی بودند، فکر نمی کردند در جام جهانی قطر دوباره تمام نخ هایی که نخ بود پنبه شود.

گزارش‌های منتشر شده توسط رسانه‌های صهیونیستی و غیرصهیونیستی و انتشار کلیپ‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان در جام جهانی قطر به نوعی احساسات واقعی خود را نسبت به اشغالگران صهیونیست ابراز کردند و این نشان می‌دهد. راه رژیم‌ها اعراب که در باتلاق عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها گیر کرده‌اند، به کلی از ملت‌های خود بریده‌اند و توافق‌های سازش مشروعیت مردمی ندارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=26978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.