افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

طنز کیهان قبل از انتخابات در آمریکا

  • کد خبر : 226101
طنز کیهان قبل از انتخابات در آمریکا

کد خبر: 16556 ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ ۰۱:۳۰:۴۷ روزنامه کیهان با ابراز نگرانی از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوشت: مردم آمریکا وقتی فقط دو نامزد وجود دارد و هر دو دیوانه، روان پریش و بی عقل هستند، چه باید بکنند؟ گفتن فردا | روزنامه کیهان در شماره امروز خود به حسین شریعتمداری مدیرکل خود به انتخابات آمریکا اشاره […]



کد خبر: 16556

۱۴۰۲/۱۲/۱۹ ۰۱:۳۰:۴۷






روزنامه کیهان با ابراز نگرانی از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوشت: مردم آمریکا وقتی فقط دو نامزد وجود دارد و هر دو دیوانه، روان پریش و بی عقل هستند، چه باید بکنند؟

گفتن فردا | روزنامه کیهان در شماره امروز خود به حسین شریعتمداری مدیرکل خود به انتخابات آمریکا اشاره کرد. در ستون گفتگوی این روزنامه آمده است: «گفت: چه خبر است؟!

گفتم: وال استریت ژورنال نوشت که «مردم آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری با دو گزینه «پیرمرد» و «منفور» روبرو هستند و مجبورند یکی از آنها را انتخاب کنند.

گفت: دهانت را گاز بگیر! چرا به «آرمان شهر» زنجیر توهین می کنید؟ به گفته آنها ابتدا؛ اینکه در آمریکا هیچ اجباری وجود ندارد، هرکسی آزاد است هر کاری می خواهد بکند! در رتبه دوم؛ رؤسای جمهور آمریکا، هر که و هر چه که هستند، بسیار شیرین و مودب هستند! و…

گفتم: مردی حسابگر! خود رسانه ها و مقامات می گویند ترامپ «روان پریش» و بایدن «دیوانه» است.

گفت: خب از چشم گداها برو و از آنها عذرخواهی کن! مردم آمریکا چه باید بکنند وقتی فقط دو نامزد وجود دارد و هر دو دیوانه، روان پریش و دیوانه هستند؟

گفتم: در کوپه قطار یکی از مسافران گفت اگر پنجره نیم ساعت باز باشد من یخ می زنم و یکی دیگر می گوید; اگه بسته باشه از گرما میمیرم! افسر قطار به مسافران گفت که آنها گیج شده اند. پنجره رو نیم ساعت باز کن این یکی از سرما میمیره و نیم ساعت ببند تا اون یکی از گرما بمیره و بعد هر کاری میخوای بکن!

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226101

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.