افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

طلاقی که ستاره لیگ برتر را بی خانمان کرد!

  • کد خبر : 330932
طلاقی که ستاره لیگ برتر را بی خانمان کرد!

امام گدرزی; این مدافع 34 ساله که هفته ای 150 هزار پوند دستمزد می گیرد، دفاع از عنوان قهرمانی خود را از امروز مقابل چلسی آغاز خواهد کرد. اما زندگی خصوصی کایل بر خلاف شرایط منچسترسیتی، بسیار آشفته است. چند وقت پیش او از معشوق سابقش لورین گودمن صاحب فرزند دوم شد! ثروت کایل واکر […]

امام گدرزی; این مدافع 34 ساله که هفته ای 150 هزار پوند دستمزد می گیرد، دفاع از عنوان قهرمانی خود را از امروز مقابل چلسی آغاز خواهد کرد. اما زندگی خصوصی کایل بر خلاف شرایط منچسترسیتی، بسیار آشفته است. چند وقت پیش او از معشوق سابقش لورین گودمن صاحب فرزند دوم شد! ثروت کایل واکر حدود 27 میلیون پوند است که شامل دو عمارت بزرگ به ارزش 4 میلیون پوند می شود. اما او در هیچ یک از آنها جایی ندارد! همسرش آنی کلنر 31 ساله در یکی زندگی می کند و لورین در دیگری زندگی می کند.

کایل امیدوار بود پس از تعطیلات خانوادگی پس از یورو به خانه نزد آنی و چهار فرزندشان بازگردد – و آنقدر مطمئن بود که حتی خانه 3 میلیون پوندی اجاره‌ای خود را بازگردانده است. کایل از کریسمس و از زمانی که خیانت او کشف شد در این خانه مجلل زندگی می کند. اما همه چیز مطابق انتظارات کایل پیش نرفت و آنی به او اجازه نداد به خانه بیاید. او اکنون در مجتمع City Suites در باشگاه منچستر سیتی زندگی می کند.

به گفته یک منبع نزدیک به واکر، او در آپارتمان های متعلق به باشگاه اقامت دارد زیرا جایی برای رفتن ندارد. او فکر می کرد که آنی به او اجازه می دهد بعد از تعطیلات خانوادگی برگردد، اما این کار را نکرد.

برج 16 طبقه منچستر سیتی در سال 2017 افتتاح شد و دارای دو سالن بدنسازی بزرگ است که به طور منظم توسط بازیکنان و سرمربی پپ گواردیولا استفاده می شود.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=330932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.