افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
5

طرز تهیه یک کیک وانیلی ساده/خوش طعم با مقدار زیادی کرک؛ دیگر از یک کیک خانگی چه می خواهید؟

  • کد خبر : 250294
طرز تهیه یک کیک وانیلی ساده/خوش طعم با مقدار زیادی کرک؛  دیگر از یک کیک خانگی چه می خواهید؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- پخت کیک در خانه سرگرمی جذاب بسیاری از مردان و زنان است. همانطور که با دقت مواد را اندازه می گیرند، آنها را با هم مخلوط کرده و با اشتیاق داخل فر می گذاریم و منتظر می مانیم تا کیک پف کند و بپزد. همه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- پخت کیک در خانه سرگرمی جذاب بسیاری از مردان و زنان است. همانطور که با دقت مواد را اندازه می گیرند، آنها را با هم مخلوط کرده و با اشتیاق داخل فر می گذاریم و منتظر می مانیم تا کیک پف کند و بپزد. همه این مراحل برای بسیاری از افراد جذاب است و آنها را به سمت تهیه کیک های خانگی مختلف در خانه سوق می دهد. مانند کیک شکلاتی، کیک لیمویی، کیک هویج و گردو و بسیاری کیک های خوشمزه و عالی دیگر. کیک وانیلی یکی از آن کیک های ساده و آسانی است که مواد کمی در دسترس دارد و در نهایت به بافت خوب و سبکی می رسد. در این مقاله طرز تهیه یک کیک وانیلی ساده را به شما آموزش می دهیم. تا انتها با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه کیک وانیلی ساده

شکر یا پودر قند 1.5 پیمانه

2.5 فنجان آرد

4 عدد تخم مرغ

کره 200 گرم

یک فنجان شیر

یک قاشق غذاخوری وانیل

یک قاشق غذاخوری بیکینگ پودر

نصف قاشق چایخوری نمک

کیک-وانیل-7

طرز تهیه کیک وانیلی ساده

مرحله اول

از نیم ساعت قبل مواد را از یخچال خارج می کنیم تا هم دمای محیط باشند. آرد، مخمر و نمک را با هم مخلوط کرده و سه بار الک کنید و کنار بگذارید.

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن کنید تا گرم شود.

مرحله دوم

شکر و کره را در یک کاسه عمیق بریزید و با همزن برقی بزنید تا کرم رنگ و کشدار شود. سپس شیر را اضافه کرده و هم می زنیم. حالا تخم مرغ ها را یکی یکی به این مخلوط اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید تا کاملا مخلوط و یکدست شوند.

کیک وانیلی-6

سطح سوم

مخلوط آرد و بیکینگ پودر را در چند مرحله به مخلوط کیک اضافه کنید و در یک جهت با همزن یا همزن آرام مخلوط کنید. در این مرحله لازم نیست زیاد هم بزنید و فقط مواد را مخلوط کنید. سپس وانیل را اضافه کنید و کمی دیگر هم بزنید تا مواد یکدست شوند.

مرحله چهارم

کف و دیواره های قالب را با روغن مایع چرب کنید و در صورت تمایل کف قالب را کاغذ روغنی بمالید. مایه کیک را به طور یکنواخت در تمام قسمت های قالب می ریزیم و در فر می گذاریم.

حدود 35 دقیقه زمان می دهیم تا کیک پف کند و بپزد. بعد از این مدت در فر را باز می کنیم و با خلال دندان تست می کنیم. اگر خمیر کیک به خلال دندان نچسبید، کیک وانیلی ساده ما آماده است و می توانید آن را از فر خارج کنید.

کیک وانیلی-1

مرحله پنجم

وقتی کیک خنک شد آن را از قالب خارج کرده و برش بزنید و در ظرف مورد نظرتان قرار دهید. نوش جان.

یک کیک وانیلی ساده می تواند یک کیک اساسی برای جشن های شما باشد. می توانید روی آن را با کمی خامه، خلال موز و آناناس و گردو یا بادام تزئین کنید و کیک تولد زیبایی داشته باشید.

کیک-وانیل-5

اگر به کیک و شیرینی علاقه دارید، می توانید مقاله ای با عنوان نکات پخت را در اینجا مشاهده و استفاده کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=250294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.