افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
2

طرز تهیه یک شام خوشمزه برای مجردها بدون پول!

  • کد خبر : 350913
طرز تهیه یک شام خوشمزه برای مجردها بدون پول!

1451674 14 سپتامبر 1403 09:12 شوید نارگیلی یکی از انواع کوکوهای گیاهی است که از ترکیب تخم مرغ با شوید خشک و ادویه تهیه می شود و بسیار خوشمزه و مقوی است. فرارو: نارگیل شوید یکی از انواع کاکائو گیاهی است که از ترکیب تخم مرغ با شوید خشک و ادویه جات تهیه می شود […]





1451674


14 سپتامبر 1403 09:12

شوید نارگیلی یکی از انواع کوکوهای گیاهی است که از ترکیب تخم مرغ با شوید خشک و ادویه تهیه می شود و بسیار خوشمزه و مقوی است.


فرارو: نارگیل شوید یکی از انواع کاکائو گیاهی است که از ترکیب تخم مرغ با شوید خشک و ادویه جات تهیه می شود و بسیار خوشمزه و مقوی است.

کاکائو یکی از غذاهای لذیذ و محبوب ایرانیان است که جایگاه ویژه ای در رژیم غذایی ما دارد. کاکائو معمولاً آسان است و به زمان پخت کمی نیاز دارد. به علاوه، مواد تشکیل دهنده آن ساده و در دسترس هستند. نارگیل انواع مختلفی دارد و بسیار متنوع است.

به عنوان مثال می توان به نارگیل سبزی، نارگیل سیب زمینی، نارگیل مرغ، نارگیل لوبیا سبز، نارگیل سبزی، نارگیل کدو سبز و … اشاره کرد که نشان از تنوع این غذا دارد. نارگیل شوید یکی از انواع خوشمزه نارگیل گیاهی است که از ترکیب شوید خشک با شنبلیله، تخم مرغ، پیاز و … تهیه می شود و بسیار خوشمزه و مقوی است. این کاکائو را می توانید برای شام یا صبحانه میل کنید. اگر دوست دارید شوید نارگیلی خوشمزه را به روشی آسان در خانه درست کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مواد لازم

تخم مرغ: 4 عدد

شوید خشک: 3 قاشق غذاخوری

شنبلیله: 1 قاشق غذاخوری

پیاز: 1 عدد

سیر: 1 حبه

نمک، زردچوبه و فلفل: به میزان لازم

روغن: به مقدار لازم

نحوه تهیه

برای تهیه این کوکوی خوشمزه ابتدا پیاز و سیر را پوست گرفته و رنده کنید و آب اضافی پیاز را بگیرید سپس تخم مرغ ها را در ظرفی بشکنید و شوید خشک و شنبلیله و نمک و زردچوبه و فلفل را اضافه کنید و مواد را خوب مخلوط کنید. با هم در تابه مناسبی مقداری روغن بریزید تا داغ شود سپس مخلوط کاکائو را داخل تابه بریزید و درب تابه را ببندید. حرارت را کم کنید تا یک طرف نارگیل کاملاً قهوه ای شود، سپس نارگیل را برگردانید تا طرف دیگر نیز قهوه ای شود. پس از سرخ شدن نارگیل، آن را روی کاغذ مخصوص جاذب روغن قرار دهید تا روغن اضافی آن گرفته شود، سپس با نان، گوجه فرنگی و خیارشور یا سبزیجات سرو کنید.


برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.

بهترین برنامه

نصب کنید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=350913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.