افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

طرز تهیه کیک کشمشی سیب / کیک خونگی خوشمزه با کرک زیاد

  • کد خبر : 406812
طرز تهیه کیک کشمشی سیب / کیک خونگی خوشمزه با کرک زیاد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- بعدازظهرهای خنک پاییزی بهترین زمان برای این است که عطر کیک خون خانه را پر کند و در حالی که پاهایتان را با پتوی نازکی می پوشانید، یک تکه کیک خوشمزه و یک لیوان در دست و در دلتان معطر دارید. چای او با چیزهای […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- بعدازظهرهای خنک پاییزی بهترین زمان برای این است که عطر کیک خون خانه را پر کند و در حالی که پاهایتان را با پتوی نازکی می پوشانید، یک تکه کیک خوشمزه و یک لیوان در دست و در دلتان معطر دارید. چای او با چیزهای کوچک در زندگی گرم می شود!

پخت کیک می تواند یک درمان ساده باشد، زمانی که با عشق و آگاهی از بوها، صداها و لحظات، یک غذای خوشمزه و سالم برای خود و عزیزانتان آماده کنید. پای هویج، پای شکلاتی، پای سیب دارچینی، پای کدو حلوایی و پای خرمالو از جمله بهترین کیک های خونگی برای فصل زمستان هستند. کیک سیب و کشمش یکی دیگر از کیک های خوشمزه است که به خوبی پف می کند و طرز تهیه آن را در این مطلب به شما آموزش می دهیم. تا انتها با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه کیک با سیب و کشمش

کره 200 گرم

یک لیوان شکر

یک لیوان آرد + سه چهارم لیوان

سیب به میزان لازم

بادام زمینی به میزان لازم

در صورت نیاز عبور کنید

4 عدد تخم مرغ

شیر 3 قاشق غذاخوری

یک پوست لیمو یا پرتقال

نصف قاشق چای خوری دارچین

یک و نیم قاشق چایخوری بیکینگ پودر

یک پیمانه نمک

یک چهارم قاشق چایخوری پودر یا عصاره وانیل

کیک-سیبوکشمش-3

طرز تهیه کیک با سیب و کشمش

مرحله اول

کره را از نیم ساعت قبل در دمای محیط قرار دهید تا نرم شود. بعد از این مدت کره را به مدت 30 ثانیه با همزن برقی هم بزنید. سپس شکر را به کره اضافه کنید و حدود 8 دقیقه کاملا مخلوط کنید. تخم مرغ ها را یکی یکی به مخلوط اضافه کنید و بعد از اضافه کردن هر کدام به مدت 30 ثانیه خوب هم بزنید.

مرحله دوم

در این مرحله پوست لیمو یا پرتقال را در ظرف رنده کرده و دوباره مخلوط کنید. حالا زمان اضافه کردن آرد، مخمر، نمک، دارچین و وانیل است. همه این مواد را با هم الک کنید و بعد خیلی آرام به مواد مخلوط شده اضافه کنید و با لیسک هم بزنید تا خمیر یکدستی به دست آید. در آخر 3 قاشق غذاخوری شیر را به خمیر اضافه کنید و مخلوط کنید. خمیر کیک آماده است.

کیک-سیبوکشمش-1

مرحله سوم

داخل قالب را با کره چرب کنید. یک قاشق غذاخوری آرد کف کاسه بمالید. سپس مایه کیک را داخل قالب بریزید. وقتی خمیر را در قالب پهن کردید روش را با کشمش و سیب خرد شده و بادام زمینی تزئین کنید.

مرحله چهارم

در نهایت قالب کیک را به مدت 50 دقیقه در فر 180 درجه قرار دهید. بعد از این مدت و وقتی کیک پخت از فر خارج می کنیم و زمان می دهیم تا خنک شود. سپس قالب زده و برش بزنید تا مزه دار شود. نوشیدنی

کیک-سیبوکشمش-2

اگر به آشپزی علاقه دارید صفحه آشپزی سایت شایانوز را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.