افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
11

طرز تهیه کیک نیش زنبوری خوشمزه به روش آلمانی

  • کد خبر : 14456
طرز تهیه کیک نیش زنبوری خوشمزه به روش آلمانی

کیک نیش زنبوری یکی از کیک های خوشمزه و محبوب می باشد. کیک نیش زنبوری با رسپی های تهیه می شود. کیک نیش زنبوری طرفداران زیادی دارد. مواد لازم کیک نیش زنبوری آرد ۲ پیمانه مایه خمیر گرم ۷ شیر ولرم ۱ گرم۵۰ شکر ۶۰ گرم تخم مرغ ۱ عدد کره آب شده ۸۰ گرم […]

کیک نیش زنبوری یکی از کیک های خوشمزه و محبوب می باشد. کیک نیش زنبوری با رسپی های تهیه می شود. کیک نیش زنبوری طرفداران زیادی دارد.

مواد لازم کیک نیش زنبوری
آرد ۲ پیمانه
مایه خمیر گرم ۷
شیر ولرم ۱ گرم۵۰
شکر ۶۰ گرم
تخم مرغ ۱ عدد
کره آب شده ۸۰ گرم
نمک ½ قاشق چایخوری
عصاره وانیل ۱ قاشق چایخوری
مواد لازم کارامل
کره ۱ گرم۵۰
شکر ۸۰ گرم
عسل ۲ قاشق غذاخوری
خامه صبحانه ۵ قاشق غذاخوری
بادام پرک 200 گرم
مواد لازم برای کرم
شیر 800 میلی لیتر لیتر
وانیل ۲ قاشق چایخوری
شکر ۸۰ گرم
کره ۸۰ گرم
پودر پودینگ وانیل ۷۰ گرم
خامه قنادی ۴۰۰ گرم
پودر شکر ۲ قاشق غذاخوری

دستور تهیه کیک نیش زنبوری آلمانی

تهیه کیک نیش زنبوری به روش آلمانی

مرحله اول

برای تهیه نیش زنبوری خوشمزه در ابتدای کار آماده می شود، برای منظور آرد را درون یک کاسه الک کرده، سپس وسط آنرا گود می کنیم و شیر شیر ولرم ولرم را می کنیم. در ادامه شکر و خمیر مایه را اضافه می کنیم.

مرحله دوم تهیه کیک نیش زنبوری

حالا مواد مخلوط کرده، سپس آنرا با یک پارچه نخی می تا به مدت 15 دقیقه استراحت کند. پس از گذشت این زمان کره آب شده را به همراه تخم مرغ به کاسه اضافه کرده و به قربی د.

مرحله سوم

که نرم و لطیف زمانی درون کاسه حاصل، مجددا روی آنرا پوشانده می شود اجازه می دهد به مدت ۳۰ دقیقه استراحت کند. در این فاصله به سراغ درست کردن پودینگ می رویم، برای این منظور کره را درون میک قامیمه.

طرز تهیه کیک نیش زنبوری

مرحله چهارم تهیه کیک نیش زنبوری

حالا قابلمه روی حرارت ملایم گذاشته و اجازه کره کاملا ذوب می شود سپس شکر را به همراه و خامه صبحانه به قابلمه اضافه کرده و به خوبی مخلوط می کنیم تا ذرات شکر شکر حل شده و یکدست یکدست شود. همچنین اگر دوست دارید تهیه کنید، طرز تهیه فرنی صبحانه را مشاهده کنید.

مرحله پنجم

در ادامه بادام را به قابلمه اضافه می کند پس از مخلوط کردن قابلمه از روی حرارت کنار می گذاریم تا شود. در این به دنبال درست کردن پودینگ می، برای این منظور شیر درون یک قابلمه را می‌ریزم.

مرحله ششم تهیه کیک نیش زنبوری

حالا شکر به همراه پودر پودینگ به قابلمه ساخته و به خوبی مخلوط می شود تا مواد درون شیر شوند، سپس قابل تنظیم را روی حرارت گذاشته و به صورت مداوم هم می زنیم زنیم تا مایه مایه غلیظ غلیظ. در ادامه وانیل و کره را به قابلمه می افزاییم.

مرحله هفتم

در ادامه هم زدن می شود تا کره مایه پودینگ ذوب شود سپس روی آنرا با سلفون پوشانده درون یخچال قرار می گیرد تا کاملا خنک و رویه رویه. پس از اتمام خمیر آنرا درون یک رینگ پهن می کنیم.

تهیه کیک نیش زنبوری

مرحله هشتم تهیه کیک نیش زنبوری

حالا روی خمیر را با تاپینگ پرک بادام کاور می کنیم و اجازه می دهیم به مدت ۲۰ دقیقه استتد. در این را با حرارت 180 درجه فر تا روشن می کنیم تا گرم شود، رینگ را میانی فر قرار می دهد. همچنین اگر می خواهید می توانید مقاله آموزش تهیه شیر بادام خانگی را مشاهده کنید.

مرحله نهم

حالا اجازه کیک به مدت ۲۰ تا دقیقه درون فر تا پخته و روی تاپینگ طلایی و خوشرنگ شود. پس از این زمان رینگ را از فر کرده و می توان کاملاً خنک کرد، سپس از رینگ می توان کرد.

مرحله دهم تهیه کیک نیش زنبوری

حالا پودینگ را از یخچال خارج می کنیم سپس خامه قنادی را کم به آن اضافه می کند و دور تند همزن برقی به خوبی هم می زنیم تا تا فرم. در ادامه کیک را به دو قسمت مساوی به صورت ورقه ای برش می زنیم.

کیک نیش زنبوری به روش آلمانی

مرحله یازدهم

در ادامه پودینگ را درون قیف ماسوره دار و روی لایه کیک پایپ کنیم، سپس قسمت دیگر برش کیک را روی آن فیکس می کنیم. در نهایت کیک را به دلخواه با پودر قند و پودر پسته تزیین می کنیم. نوش جان.

The post طرز تهیه کیک نیش زنبوری خوشمزه به روش آلمانی appeared first on پارس مگ.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=14456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.